Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

LDN-gebruikerservaringen, deel 3

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Suzan

Bericht door Suzan »

LDN heeft niets met wietolie te maken, wellicht in het verkeerde topic geplaatst?
marijke

ldn

Bericht door marijke »

ldn

wie heeft er ervaring met Ldn en wat kan dat voor je doen?
dientje

Bericht door dientje »

lees.....:D
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

De vraag van Marijke was in een nieuw topic gesteld, en is door de moderatoren aan dit topic toegevoegd. Dus Marijke, hopelijk kun je hier inderdaad wat meer info vinden. :)
irini

Re: LDN-gebruikerservaringen, deel 3

Bericht door irini »

Hi ik heb nog geen ervaring maar ben na uitgebreid onderzoek ermee begonnen . Nu 3 dagen bezig . Voor het slapen gaan 1 drupje de 1e week dan als er geen bijwerkingen meer zijn 1 drupje erbij in de 2e week.. ik heb het gevoel dat mijn been stiller is en mijn MS hug zich oplost . Beetje jramp in mijn ogen bij het wakker worden en kan mijn dromen beter onthouden.verder wacht ik nog af . De LDN heb ik via een holistische arts voorgeschreven gekregen. Als he op youbube kijkt kun je veel filmpjes erover vinden …Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel je ervaringen over dit onderwerp op MS.nl.
Ga naar: https://www.ms.nl/gesprekken/medicatie-en-bijwerkingen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp