Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

LDN-gebruikerservaringen, deel 3

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Hallo Mies, nee je krijgt er geen kanker van. Het wordt juist gebruikt tegen kanker. Je immuunsysteem wordt gereset.

Ik weet niet in hoeverre je ingelezen hebt over LDN
[url]www.lowdosenaltrexone.org[/url] (rechter muisknop voor vertaling gebruiken) en op FB heb je LDN gebruikersgroep Nederland, met veel info in het bestand (is besloten, dus aanmelden)

Je mag bij LDN geen morfine gebruiken (tot 10 mg wel).
Sommige stoppen een dagje bij bijv de tandarts als ze een verdoving krijgen. Je kan dus evt 2 dagen van te voren stoppen en daarna gewoon weer doorgaan.

Het is wel aan te raden om met een lage hoeveelheid te beginnen en langzaam op te bouwen.
dientje

Bericht door dientje »

ik heb wel in de 3 jaar dat ik ldn slikte borstkanker gekregen.

precies in die 3 jaar.
bewijzen heb ik niet.
maar het zit niet in mijn familie.

okee, ik was nooit meer verkouden.
het is voor je imuumsysteem.

maar mischien werkte het juist te goed.
dan krijg je celverwildering, dat de celdeling te snel gaat, dan zou je kanker kunnen krijgen.

maar het hoeft niet.
eigen risico.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik ben geen Oncoloog, maar het lijkt me wel veilig om te stellen dat het krijgen van kanker niet zozeer LDN gerelateerd is maar meer een kwestie van pech of andere factoren.

Jaarlijks wordt er bij 104.988 mensen in Nederland kanker geconstateerd, waarvan bij 14.551 borstkanker.
(bron: [URL="https]KWF[/URL])

En al die mensen hebben echt geen LDN gebruikt... :cool:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Ik ben uiteraard geen dokter, maar ik heb nog niet gehoord van borstkanker door LDN.

Sterker, het wordt juist gebruikt vóór de behandeling van borstkanker (en andere kankersoorten).

Misschien een samenloop van omstandigheden? Puur toeval?

LDN gebruik ik sinds 2010 en totaal geen rare bijwerkingen gehad.
Mies49

Bericht door Mies49 »

Dank jullie wel, ik twijfel erg. Hoop dat er nog meer reacties komen. Toch fijn om te kunnen ,,praten,, met ervaringsdeskundigen.
Hoe is het nu met jou Dientje?

Zijn er mensen die het na jaren nog steeds goed doen op dit medicijn, Zover jullie weten?
dientje

Bericht door dientje »

met mij gaat het redelijk goed;)
ik leef nog.

over de ldn, eigen risico het is ook nooit bewezen.
van roken krijg je het ook zeggen ze.
tenminste, dat kan..

de een wel de ander niet.

kwestie van pech hebben.
maar dat weet je dus niet.

ik merkte er ook niks meer van dat ik het slikte.
behalve dat ik niet meer verkouden was.

maar ieder zijn eigen keus.

,
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Ik gebruik ook al 6 jaar LDN. Nooit gehoord dat je er kanker van zou krijgen. Wat een indianenverhalen! Van roken en de pil krijg je kanker, en slechte voeding en stress etc etc..... Je krijgt iets of je krijgt het niet.

Ik weet wel dat LDN juist gebruikt wordt door mensen die kanker hebben. Of het werkt, weet je nooit echt. Ik weet ook niet of het voor mijn MS iets doet. Het gaat al jaren goed, maar ik gebruik ook vitamine D en andere supplementen. Wel zijn al mijn allergieën verdwenen sinds ik LDN gebruik; dit gebeurde al bij 1mg. Heel prettig!

Groetjes,
Vlinder
pokey

Bericht door pokey »

even op google "LDN KANKER" in typen en je dan inlezen ipv door toevallige samenloop van omstandigheden conclusie trekken en jezelf bang maken
Net als bij alle verschillende medicijnen, geldt voor elk mens........ de 1 reageert zo op med A en de ander reageert zus.
HET wonder medicijn voor 1 bepaalde aandoening bestaat mijns inziens dus ook niet. Soms is het een zoektocht van jaren wat voor jouw de juiste aanpak is.

onderstaand één van de vele linkjes nav mijn google zoekopdracht

[url]http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... icijn.html[/url]
Dr Bernard Bihari en verschillende andere artsen en onderzoekers hebben de gunstige effecten van LDN op veel ziekten beschreven. Bij vele soorten kanker, ALS, MS, ziekte van Bechterew, ziekte van Behçet , Alzheimer, Parkinson, Autisme, CVS/ME, Fibromyalgie, ziekte van Crohn, Prikkelbaar Darm Syndroom (PDS), COPD, Endometriose, HIV/AIDS, Psoriasis, Reuma, Neuropathische pijn, PMS.

Kanker
Medio 2004 had Dr Bihari 300 patiënten met kanker behandeld die niet reageerden op de standaardbehandelingen. Na 4 tot 6 maanden behandeling met LDN, had 50% een stilstand in de groei van kanker. Daarvan had meer dan een derde objectieve tekenen van een verkleining van de tumor.
Mies49

Bericht door Mies49 »

Dank je, dat had ik wel gelezen, maar ging toch twijfelen. Het is voor zoveel dingen,problemen werkzaam, kan dat wel denk ik dan. Toch wel veel lovende verhalen. Fijn om er hier over te kunnen brainstormen.

Wat goed om te horen dat het goed met je gaat Dientje. Ik snap je op merkingen goed, dank je wel daarvoor.
dientje

Bericht door dientje »

;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp