Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

LDN-gebruikerservaringen, deel 3

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Dat doe ik inderdaad wel eens Livia, in de ochtend de LDN innemen. Dat gaat natuurlijk ook, maar 's avonds blijkt gewoon beter te zijn ivm de endorfine aanmaak 's nachts, dus over het algemeen neem ik hem gewoon 's avonds.

Groetjes,
Vlinder
Mies49

Bericht door Mies49 »

Dag, heeft iemand op dit moment problemen met levering van de ldn via apotheek nauta? De eerste keer heb ik 5 tot 6 weken moeten wachten. De 1e keer dat ik destijds belde was het recept ontvangen, daarna nog een keer gebeld, recept was er niet. Na aandringen van mijn kant, was het recept er opeens weer wel, daarna nog diverse keren gebeld, iedere keer hetzelfde antwoord, het komt eind van de week. Het Ijkt wel een soort standaard reactie. Want twee weken geleden tweede recept ingediend.....alweer twee weken gewacht. vanmorgen gebeld, hebben ze de mail met recept niet ontvangen..... heel raar allemaal. ik weet het, het brengt niet genoeg geld op, jammer.
Ik merk wel verschil ne ik het gebruik, iets minder hoofdpijn en dat scheelt een stuk in de paracetamollen. Geen nachtmerries, wel gezellige dromen. Slecht slapen, vaak wakker.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ik zit niet bij Nauta, maar ben van Galilea overgegaan naar Apotheek Woerden. Geen verzendkosten. Binnen paar dagen brievenbuspost.
dientje

Bericht door dientje »

apotheek nauta heb ik ook gehad.
soms moesten we weer bellen waar het bleef.....

eenmaal weer verzonden ging het tuurlijk snel.
maar je moet er soms achteraan zitten.

maar het is alweer 3 jaar geleden....
pokey

Bericht door pokey »

het ging2x prima met recept verstuurd door arts en dan kreeg ik keuring de bestellink van galilea.

echter vorige week heeft mn arts recept gestuurd, eergisteren een herinnering,.... ik heb net gebeld met gallinea en ze zeggen dat ze het linkje naar het juiste adres hebben gemaild........ maar krijg nog steeds niks binnen.... heb nog 6 caps :(

ga nu weer bellen :boos:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Niet in de spambox? Jij hebt toch Gmail ? Daar gebeurt dat vrij makkelijk nl.
pokey

Bericht door pokey »

de vorige 2 bestellingen gingen zonder problemen. inheb het ene gmail account als mac mail ingesteld en daar zit geen spam (wel ongewenste mail, maar dar zat ie niet) zelfs via google ingelogd maar nergens te vinden. had mn andere gmail ook doorgegeven maar ook daar niks op binnen.
wederom gebeld en toen kreeg ik hem eindelijk op mn 2e account binnen.
in mijnaccount bij "mijnapotheek.nl'' stond voor mij gewoon mijn 1e gmail account (veranderd in september vanwege overstap van ziggo @home account naar vodafone)
maar de apotheek zag nog het vervallen @home account als mail adres...........

op mijn gewenste 1e gmail dus nog steeds geen link maar wel via de 2e gmail account. terwijl ze dus beweren 4x naar beide gmail accounts te hebben gestuurd...........

enfin, bestelling geplaatst en betaald dus nu wachten op levering........
pokey

Bericht door pokey »

en net binnen gekregen (y)

dus als je de bestellink eenmaal hebt gaat t gewoon prima :p
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp