Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

LDN-gebruikerservaringen, deel 3

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Mies49

Bericht door Mies49 »

Mag ldn samen met een pijnstiller die onder de nsaid valt?
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ik heb hier een link met medicijnen die wel en niet er mee gaan. Je kan het ook anders bij de apotheek navragen waar je de ldn haalt
[url]https://sites.google.com/site/dudleyslo ... oid-on-ldn[/url]
mari

Bericht door mari »

Up voor iemand die ik ken
Mies49

Bericht door Mies49 »

Fijn om dit alles te horen. Maar hoe zit het bij een operatie met plaatselijke verdoving? Paar dagen vooraf stoppen? Het gaat om een carpaaltunnel in de pols
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Vraagje: heeft iemand de afgelopen tijd nog bij Galilea besteld?

Ik vind het zo'n onoverzichtelijke website geworden. Is het nu nog Galilea.nl of Leef.nl of Mijnapotheek.nl ??

Gaat het bestellen inmiddels wat vlotter?

Ik hoor graag wat ervaringen.

Groetjes,
Vlinder
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Het gaat inderdaad via de site mijnapotheek.nl bestellen is wat lastiger geworden, maar als je alles eenmaal hebt ingevuld, gaat het vrij snel.

Originele recept sturen/scannen. Na betaling binnen 2 dagen de LDN weer in huis.
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Bedankt Ducaatje!

Nu eerst maar eens wachten op een factuurnummer....

Groetjes,
Vlinder
Livia

Bericht door Livia »

[QUOTE=Vlinder70;1041460]Waren er nu negatieve geluiden over Natuurapotheek Pijnacker? Ik las zoiets van dat de capsules niet zouden werken?

Zit er dan geen naltrexon in het middel?

Ik wil het namelijk wel proberen daar. Het is in ieder geval iets goedkoper.

Vlinder[/QUOTE]

Om hier even op terug te komen. Ik gebruik het al 1,5 jaar via deze apotheek maar.. als er geen naltrexon in zit:o. Het staat wel op m'n potje. Weet iemand hier iets meer van toevallig?
Bedankt!
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Het is toch een echte apotheek. Dan kunnen ze het toch niet maken om er geen naltrexon in te doen? ..... Dan waren ze toch allang door de mand gevallen? Ik denk dat je het wel kunt vertrouwen.

Smaakt het bitter? Slaap je minder goed? Ben je minder moe?

Met andere woorden, merk je iets van het middel?

Ik slaap nog altijd minder goed mét LDN dan zonder LDN. Ik vind dit wel erg jammer; het gaat dus niet over. Ook droom ik juist veel minder (levendig) dan toen ik het nog niet gebruikte.

Soms sla ik de capsule een keer over om eens lekker door te kunnen slapen en goed te kunnen dromen, maar dan ben ik overdag veel vermoeider!

Groetjes,
Vlinder
Livia

Bericht door Livia »

Vlinder70 dat denk ik ook hoor! Ik heb het eens 2 weken niet gebruikt en merkte toen zeker wel verschil. Dus ik denk dat het ook wel goed zit. Wat jammer dat je minder goed slaapt. En als je het in de ochtend neemt?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp