Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Test koelvest 2018. Aantal koelvesten getest van bekende merken (verdampend en PCM)

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
mischa

Bericht door mischa »

@Femke,
Dankjewel. Laatste twee berichten nog wat lastig, maar heb ze maar geplakt in Word. Met eigen witregels was het oké.

Fijn om je ervaringen te lezen
Elin

Bericht door Elin »

Hoi Femke,

Erg bedankt voor het kopen en testen van de vesten!

Ik heb het Izi hydrogel 04 vest gekocht.

Hangt nu te drogen.

Ik ben benieuwd:cool:
belladonna

Bericht door belladonna »

Wat geweldig dat je de voor je ms collega's uitgeprobeerd hebt.
En zo uitgebreid op geschreven hebt.
Dank je wel.

Ik heb inderdaad een airco gekocht en mijn waaier heb ik al jaren.
Een koelte sjaaltje ook, maar dat werkt vrij kort.

Voor de nacht heb ik een koelmat voor honden onder mijn benen liggen, alleen zo hou ik het uit..

Was deze hitte maar voorbij... zucht.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Dankjewel voor alle informatie.
Ik ga er nog geen een aanschaffen, maar ik zal zeker jouw test raadplegen als ik het wel ga doen.
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

[QUOTE=Elin;1110266]Hoi Femke,

Erg bedankt voor het kopen en testen van de vesten!

Ik heb het Izi hydrogel 04 vest gekocht.

Hangt nu te drogen.

Ik ben benieuwd:cool:[/QUOTE]

Heel graag gedaan hoor. Dan hoop ik dat je er net zo veel plezier van zult hebben als ik. Heb je de zwarte of de zandkleurige gekocht?
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

[QUOTE=belladonna;1110272]
Was deze hitte maar voorbij... zucht.[/QUOTE]

Ja ik snak ook naar het einde van deze hitte. Het wordt wel iets aangenamer de komende 2 weken, maar nog steeds temperaturen van rond de 30 graden. Soms iets er onder, soms iets er boven, dus ik denk dat ik mijn koelvest nog wel een paar weken aan heb.
Marja

Bericht door Marja »

Bedankt voor je review Femke, wat een werk en investering :cool:

Mijn hyperkewl coolvest was aan vervanging toe dus op zoek naar een ander coolvest.

:bedankt:
Theewater

Bericht door Theewater »

Dank voor je uitgebreide onderzoek en goed beschreven ervaringen, en tijd en energie die je erin gestopt hebt Femke, helemaal top.


Ik heb vorige week de Hyperkewl binnengekregen en natuurlijk meteen gaan gebruiken. Echter na een half uurtje merk ik dat het koelvest eigenlijk niks meer doet en ik er helaas geen baat meer bij heb.
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Hoi Theewater. Misschien dat je die HyperKewl nog terug kunt brengen en een IZI koelvest kunt kopen?
Michael

Bericht door Michael »

Heel erg bedankt voor deze uitgebreide test. Zeer interessant en nuttig! :bravo:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp