Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Test koelvest 2018. Aantal koelvesten getest van bekende merken (verdampend en PCM)

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

[QUOTE=Michael;1125356]Erg goede en informatief bericht. Vooral nu weer actueel! Maar die IZI's zijn hier maar lastig te krijgen[/QUOTE]

Hoi Michael. Woon je in het buitenland dan?
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Aan de beheerders: ik zie dat mijn foto's allemaal niet meer werken. Die staan nog wel op mijn computer. Kan ik die op een of andere manier weer terugplaatsen?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Femke, we stappen op korte termijn af van vBulletin en gaan over op nieuwe software, dus voor nu heeft het niet zo heel veel zin om hier iets mee te doen. Mogelijk komen ze met de overstap weer terug? Zo niet, geef tegen die tijd nog even een seintje!
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik zie dat de foto's destijds zijn geüpload met tinypic.com en dat bestaat niet meer, dus die foto's gaan niet meer terugkomen in de nieuwe versie van het forum. De enige optie is ze opnieuw ergens te uploaden en in de berichten te plaatsen. Ik zou zo niet durven zeggen waar.

Onderschriften ed. die via tinypic zijn geplaatst, zijn ook allemaal weg.

Houdt er sowieso rekening mee dat bij gratis uploadsites de foto's meestal niet eeuwig online blijven staan (kost ruimte op de server van de betreffende site), waardoor ze na verloop van tijd weer weg zullen zijn en dus ook niet meer zichtbaar op het forum.
wilm

Koelvest

Bericht door wilm »

Gebruiken jullie ook koelvest
En wat voor 1

Heb deze betaalbaare 50 euro gekocht bij bol die ik vandaag voor eerst aanheb en voelt niet vervelend. Meer of ik natte vochtige handdoek om me heb
https://www.bol.com/nl/p/inuteq-koelves ... 7448/?s2a=

Maar lees ook over duurdere bij ms fonds (vanaf 140 euro) maar wat is verschil tussen
https://koelkleding.nl/koelvesten/koelvest-hydrogel04
Helpen die nog beter
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp