Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Cymbalta

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Abby.

Cymbalta

Bericht door Abby. »

Heeft iemand ervaring met Cymbalta of de andere naam Duloxetine?

Zou helpen bij zenuwpijn en zou ook de spieren sterker maken rondom de urinebuis.

Ik heb echt zo goed als alle pijnmedicatie gehad tegen de vreselijke zenuwpijn maar bijna niets helpt, dus wie weet is dit nog een optie. Ik las hier toevallig over en had er nog niet eerder over gehoord.

Benieuwd of jullie het kennen/ ervaring mee hebben?

Liefs Abby
Abby.

Bericht door Abby. »

Is er niemand dit het kent?

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben :???:
Nessa

Bericht door Nessa »

Ik begrijp van google dat duloxetine de stofnaam is. Merknaam o.a. Cymbalta. Misschien dat je meer reactie krijgt als je Cymbalta in je topictitel zit?

Of kijk anders even in de zoekfunctie op Cymbalta.
Abby.

Bericht door Abby. »

Aha, bedankt!
Abby.

Bericht door Abby. »

Ik heb het onderwerp gewijzigd in de naam Cymbalta.

Iemand hier ervaringen mee? En hielp het iets voor de zenuwpijn?
diorama

Bericht door diorama »

Eerste keer dat ik naar het ziekenhuis ben geweest voor Ocrevus, zat ik in een kamer samen met een andere ms patiënte. Zij zei dat ze Cymbalta gebruikt voor zenuwpijn.

Ikzelf heb het ook voorgeschreven gekregen geweest voor mijn sombere gedachten/depressie maar heb het maar 1x gebruikt. Ik werd er zooooo moe van en ik kreeg plots last van heel zware ledematen, dus niet meer genomen.
moon2

Bericht door moon2 »

Hoihoi,

Ik heb het enkele maanden gebruikt.
Qua zenuwpijn deed het voor mij niet voldoende, pijn aan mijn weke delen werd wel minder.
Ik ben er mee gestopt omdat ik teveel last had van de emotionele afvlakking die ermee gepaard ging, voelde me alles behalve mijzelf.

Vandaar nu aan de lyrica.

Groetjes Moon.
Abby.

Bericht door Abby. »

Oké bedankt.

Ik gebruik al jaren Lyrica, Amitriptyline, cannabis en Fentanyl maar dit alles werkt nog steeds niet genoeg zodat ik beetje kan functioneren met de vreselijke, helse, constante zenuwpijn. En heb net 2 jaar de remmende medicatie Lemtrada gehad.

Dinsdag weer maar neuroloog (ook voor uitslag van weer een mriscan) en de 28ste weer naar pijnbestrijding. Benieuwd of hij nog iets weet...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp