Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat zijn jullie ervaringen met Mylan (vervanger Copaxone)?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Hortensia

Bericht door Hortensia »

[QUOTE=Toeter;1123070]Mijn copaxone paspoort heeft een vriendin met een chique handtekening ingevuld. Ik ging namelijk de dag erna al weg. Er heeft in die 2 jaar nooit iemand naar gekeken. Zelfs de douanier die me hielp met mn spullen voor de scanner, stond met mijn spuiten in haar hand en hoefde er niets over te weten. Geen vraag gehad. Europa niet, India niet.[/QUOTE]


Hoi toeter

Klopt heb ik ook binnen gekregen folders boekjes, naalden knipper, koelpack, medicijnen paspoort ...
Jannekevdw of iemand en is die oranje etui weer een koeltasje?..
En moet het nieuwe medicijnenpaspoort v mylan alleen door neuroloog ingevuld worden?? Omdat erin staat handt neuroloog en tel nr enz... ??.
Want vorige v Copaxone kon bij apotheek namelijk was alleen pasje nu een boekje...

Weet iemand dat?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Kun je het niet gewoon even bij de apotheek vragen? Als zij het niet doen, weet je dat ook meteen.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Als je nou toevallig een afspraak hebt met de neuroloog kan hij/zij het even tekenen, maar ik zou hun kostbare tijd anders echt niet verspillen.

Telefoonnummer van de neuroloog kun je er gewoon zelf opzetten. En die handtekening wat mij betreft ook.

Als ze de neuroloog bellen, bevestigt die toch gewoon dat hij/zij dat voorgeschreven heeft.

En ze gaan toch niet bellen. Het is een totaal oninteressant geneesmiddel. Je wordt er niet high van, dus kan niet verkocht worden als drugs.
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Heeft niemand dat nieuwe mylan glatiameer paspoort boekje nog gekregen?.
Vind het erg onduidelijk..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp