Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

rolstoel met handbike

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
de echte willem

rolstoel met handbike

Bericht door de echte willem »

er is hier veel kennis en ervaring met betrekking tot dit onderwerp en daar wil ik graag gebruik van maken

ik heb de volgende vraag:

ik heb een aanvraag ingediend bij de WMO voor een rolstoel met wheeldrive

nu zag ik dat er voor een rolstoel een handbike gemonteerd kan worden

wie kan mij zijn kennis en ervaring ermee delen?
Willem Jan

Bericht door Willem Jan »

Mijn Stricker handbike bevalt mij prima. Je kan even kijken op [url]www.rev.nl[/url] (importeur voor nl) of Sticker.de. Op youtube vind je ook wel het e.e.a. als je op 'Stricker' zoekt.Bij deze handbike is geen koppeling aan de rolstoel nodig. Dus geen extra gewicht! Succes
Charlotte123

Bericht door Charlotte123 »

Ik heb de Sticker ook. Misschien niet de fraaiste, maar ik vind het een groot voordeel dat hij volledig elektrisch kan op slechte dagen terwijl je op goede dagen gewoon met armkracht kunt biken.
Suzan

Bericht door Suzan »

Is het nou Sticker of Stricker?
Charlotte123

Bericht door Charlotte123 »

Sorry, type fout van mij. Het is Stricker
Suzan

Bericht door Suzan »

Geeft niet. Je voorganger heeft ook twee versies, vandaar dat ik het vroeg. ;)
de echte willem

Bericht door de echte willem »

[QUOTE=Willem Jan;1115799]Mijn Stricker handbike bevalt mij prima. Je kan even kijken op [url]www.rev.nl[/url] (importeur voor nl) of Sticker.de. Op youtube vind je ook wel het e.e.a. als je op 'Stricker' zoekt.Bij deze handbike is geen koppeling aan de rolstoel nodig. Dus geen extra gewicht! Succes[/QUOTE]

hartelijk dank Willem Jan
goeie info
hier zat ik op te wachten
de echte willem

Bericht door de echte willem »

is er ook nog een voorziening waarbij je met een voorzetstuk zelf kan fietsen?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp