Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Karma elektrische rolstoel

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Klaartje

Karma elektrische rolstoel

Bericht door Klaartje »

Binnenkort maak ik een proefrit in de Karma mid lectus. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Zo ja, hoe bevalt deze elektrische stoel?

Ik heb met de ergotherapeut al een proefrit gemaakt op een Permobil M5, dat was me erg goed bevallen. Het hulpmiddelencentrum heeft laten weten dat ze deze stoel niet aan mij kunnnen leveren omdat ze geen contract hebben met Permobil. De Karma was hun alternatief.

Ik heb trouwens ook een proefrit gemaakt op de bijna soortgelijke stoel van Sunrise. Deze stoel kunnen ze wel leveren maar had voor mij een aantal belangrijke nadelen.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ken deze rolstoel niet dus ik kan je niet helpen. Was wel nieuwsgierig wat voor een rolstoel dit zou zijn dus ik heb even via Google gekeken.

Ziet er geweldig goed uit en als hij net zo goed rijdt als hij er uit ziet lijkt het me een geweldig ding.

Ik krijg volgende week of die week daarop een Quickie salsa een soortgelijke rolstoel maar die kan op z’n hardst 10 kg per uur en zoals ik het zag kan de Karma rolstoel nog ietsje verder in ligstand.

Ben benieuwd hoe de passing en proefrit met de Karma je bevalt. Ik hoop dat het helemaal lukt. Succes!
Suzan

Even heel flauw en off-topic

Bericht door Suzan »

Even heel flauw en off-topic

[QUOTE=Knillis;1123370]Ik krijg volgende week of die week daarop een Quickie salsa een soortgelijke rolstoel maar die kan op z’n hardst 10 [B]kg[/B] per uur...[/QUOTE]

... Dan zul je toch nog heel drastisch af moeten vallen, lijkt me. :haha: ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

:haha::haha: en dat gaat me dus niet lukken :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp