Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Yes, Fampyra......

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb een recept voor een jaar van de neuroloog meegekregen en bestel iedere 3 maanden een nieuwe voorraad (3 doosjes).

Ik moet deze 3 doosjes betalen (ongeveer 430 euro) en je moet dan online declareren bij de instantie die gaat over de terugbetaling en dan wordt (in mijn geval) dat bedrag terugbetaald op. 67 euro na.

Dat is 50 euro plus btw en afleveringskosten.

Heb je een brief gekregen van Brocacef met uitleg over de terugbetalingsregeling Jrs77?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Knillis;1121298]

Heb je een brief gekregen van Brocacef met uitleg over de terugbetalingsregeling Jrs77?[/QUOTE]
Bedankt voor je uitleg; ik zal het ook bij mijn neuroloog opvragen.
Ik heb inderdaad de brief van Brocacef gekregen, maar zonder uitleg over het bestellen. Nu heb ik die dus alsnog ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

Succes met bestellen. Bestel wel vroeg genoeg want ik lees hier en daar dat er wat problemen zijn met de levering. Het kan dus voorkomen dat je dus een paar dagen moet wachten voordat de apotheek ze binnen heeft.

Ik heb nu al het geld van de terugbetaalregeling op mijn bankrekening dus dat is heel erg snel gedaan.
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

[B]@ Pokey[/B]

Hoi Pokey,

Ik heb je een PB'tje gestuurd.

Hartelijke groet,

Saskia
Knillis

Bericht door Knillis »

Binnenkort (hoplijk volgende week of die week daarop) wordt bekend of Fampyra uiteindelijk toch toegelaten gaat worden tot de basisverzekering of dat voorgoed besloten is dat het niet voldoende werkt en dus niet voor vergoeding in aanmerking komt.

Nog even duimen dus en hopen op een positieve beslissing voor alle mensen bij wie Fampyra goed werkt.
Billy

Bericht door Billy »

Ik mis mijn amino zo :bidden:
Theewater

Bericht door Theewater »

Ik duim heel hard mee. Het zou heel erg zijn dat een medicijn dat voor mij in ieder geval nog heel goed werkt niet meer vergoed wordt. Nog maar even niet aan denken wat er dan gebeurt maar het zorgt nu al welvoor de nodige onrust.
Knillis

Bericht door Knillis »

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Dat is super!!
Billy

Bericht door Billy »

[URL="https://www.nu.nl/gezondheid/5975625/ms ... akket.html"]https://www.nu.nl/gezondheid/5975625/ms ... akket.html[/URL]

Moest janken zo blij, hopen dat ik mijn amino teruh krijg!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp