Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Yes, Fampyra......

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Theewater

Bericht door Theewater »

Phoe dat is heel goed nieuws, ben er ook heel blij mee; tranen in de ogen ervan.

Dank aan eenieder die zich hier voor ingezet heeft!!
Klick

Bericht door Klick »

Geweldig!!
Wat een goed nieuws ben dr stil van
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik ben echt blij voor jullie. Wat een opluchting moet dit zijn. :joepie:
Johan

Bericht door Johan »

Vandaag heel toevallig een afspraak met de neuroloog. Ik ga hem, na 17 jaar Copaxone gespoten te hebben, vragen om Fampyra. Lopen gaat zo beroerd de laatste tijd dat dit misschien wel mijn kans is op verbetering. ;)
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Wat een Goed Nieuws, ik ben Blij kan ook niet zonder.
*Els*

Bericht door *Els* »

Ik heb een vraag over dit stukje tekst.

De groep waarvoor Fampyra is beoordeeld, bestaat uit MS-patiënten van 18 jaar en ouder met een EDSS-score van 4-7 en ernstig beperkt loopvermogen (T25FWT-score van 6 seconden of meer).

Wat bedoelen ze met T25FWT-score van 6 seconden. ?
Johan

Bericht door Johan »

Zojuist het recept gekregen van mijn neuroloog. In september ga ik het gebruiken. Ik zag het als vervanging voor Copaxone. Helaas werkt het niet zo en ga ik Fampyra ernaast gebruiken.
Knillis

Bericht door Knillis »

[QUOTE=*Els*;1125840]
Wat bedoelen ze met T25FWT-score van 6 seconden. ?[/QUOTE]

Voor wat ik daarvan begrepen heb moet je 7.50 meter kunnen lopen in 6 seconden of meer

In de proefperiode waarin ik Fampyra gebruikte liep ik die afstand in 10,5 seconden zonder Fampyra en na 2 weken gebruik van Fampyra liep ik die afstand in 7,8 seconden. Dat was destijds genoeg vooruitgang om Fampyra te mogen gebruiken.
*Els*

Bericht door *Els* »

Dank je wel Knillis
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp