Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Yes, Fampyra......

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Carl

Bericht door Carl »

Nee hoor geen verwarring. Ik neem s'ochtends 2 tabeletten fampyra (wel opgebouwd) Eind Vd middag nog wat 4ap. Hier kom ik de dag enigszins normaal mee door.
Ik ben een gebruiker van voor het fampyra tijdperk. Toen kreeg ik 4 ap gewoon vergoed. Nu wel weer fampyra en betaal ik de 4ap op recept van de neuro zelf.
De neuroloog is op de hoogte en akkoord zolang ik niet boven de 35 mg kom.
Het fijne Vd fampyra is in tegenstelling tot de 4ap datje dosis vertraagd wordt afgegeven.

Ik gebruik het op deze manier en heb er profijt van. En heb daarom deze info hier gepost .
Bolletje

Bericht door Bolletje »

Knillis, dat is het punt niet. Het punt dat hier gesteld wordt was dat 2 pillen samen de standaard is terwijl het dat niet is. Kijk maar eens in de bijsluiter! Nb vraag me af hoe je tussen 3 pillen per dag 12 uur stopt, of laat deze ‘veel-slikker’ ook dit voorschrift van de producent probleemloos vallen?


Deel je ervaringen over dit onderwerp op MS.nl.
Ga naar: https://www.ms.nl/gesprekken/medicatie-en-bijwerkingen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp