Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Annuleren vanwege MS klachten

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Klick

Bericht door Klick »

bij welke verzekeraar valt het er onder?
misschien is het handig om een lijstje te maken?
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik ben verzekerd bij Centraal beheer Achmea. Ik heb mijn vraag 6 jaar geleden gesteld. Ik ga er van uit dat het niet is veranderd, maar ik kijk niet ieder jaar in de nieuwe voorwaarden.
Klick

Bericht door Klick »

ik heb zojuist mijn verzekeraar (anwb) gebeld en navraag gedaan.
het is gewoon verzekerd geen probleem.

nooit bij stil gestaan, maar door dit topic aan het denken gezet;)
JudithS

Bericht door JudithS »

Wat betreft de medische verklaring; ik ben zelf arts (én patiënt) dus ken ook de andere kant; een medische verklaring mag je als arts alleen afgeven op verzoek van de verzekering, nadat de patiënt een toestemmingsformulier heeft getekend. Het is dus geen onwil van de arts, maar gemakzucht van de verzekering, die ook heus wel weet dat dit de correcte route is....hierbij is ook een wettelijke vergoeding van kracht voor de tijd die de arts eraan besteed. Voor de verzekering natuurlijk fijner als ze die (paar tientjes) ook niet hoeven te betalen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp