Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Elektrische rolstoel voor binnen.

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Antoinette

Bericht door Antoinette »

de HA is net geweest. Hij gaat maatregelen nemen.
Carl

Bericht door Carl »

Het is voor jullie beiden niet leuk. Ik kan me ook voorstellen dat je man teleurgesteld is. Je moet toch weer je portemonnee opentrekken. Misschien waren er andere plannen. (Leuke cruise ofzo) Wellicht is het allemaal niet zo persoonlijk bedoeld, sterkte
gebke

Bericht door gebke »

wauw dat is heftig heel goed dat het nu bespreekbaar is dat is voor jullie allebei heel belangrijk al zal je man dit niet altijd willen zien .
ik wens jullie heel veel sterkte met alle dingen hoop dat je een goede rolstoel vind en dat je man ook geholpen wordt .
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Gebke het is dus [B]niet[/B] bespreekbaar. Het liefst van al zou hij mij opbergen in een verzorgingstehuis. Een valide vrouw is lastig. De HA weet ervan en komt donderdagmorgen voor een gesprek.
benka

Bericht door benka »

in mijn visie moet de wmo ook verbouwinkjes betalen. ga in beroep tegen afwijzing.en helling voor de deur kan. waarom zou je huis ongeschikt zijn????????????????????????????
Fratema

Bericht door Fratema »

[QUOTE=Antoinette;n475158]Gebke het is dus [B]niet[/B] bespreekbaar. Het liefst van al zou hij mij opbergen in een verzorgingstehuis. Een valide vrouw is lastig. De HA weet ervan en komt donderdagmorgen voor een gesprek.[/QUOTE]Hoe gaat het nu bij jullie? Wordt er gewerkt aan een stuk herstel? Krijg je daar hulp bij (lijkt me noodzakelijk)

Heel veel sterkte en liefde gewenst

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp