Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

elektrische rollator

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Knillis

Bericht door Knillis »

Hier in onze flat is een mevrouw die ook niet van haar huis naar haar schuurtje kan lopen om haar scootmobiel te pakken. Zij gebruikt een heel klein (zo’n soort opvouwbaar) scootje om vanuit huis naar de schuur te rijden en wisselt daar van kleine scoot naar de grote om zo boodschappen te kunnen doen.

Is zoiets misschien een mogelijkheid?
Carl

Bericht door Carl »

Je zou ook kunnen denken aan een rolstoel. Eentje die makkelijk en licht rijdt.
r_de_ruiter

Bericht door r_de_ruiter »

[QUOTE=Knillis;n476001]Hier in onze flat is een mevrouw die ook niet van haar huis naar haar schuurtje kan lopen om haar scootmobiel te pakken. Zij gebruikt een heel klein (zo’n soort opvouwbaar) scootje om vanuit huis naar de schuur te rijden en wisselt daar van kleine scoot naar de grote om zo boodschappen te kunnen doen.

Is zoiets misschien een mogelijkheid?[/QUOTE]

en is deze ook wendbaar,licht van gewicht en makkelijk over de drempel??ik bedoel kan hier mee makkelijk bochten maken?


een rolstoel heb ik al ,maar dat is geen optie voor me helaas.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik kan niet beoordelen welke bochten en drempels je moet kunnen nemen. Het appartementencomplex waar ik woon heeft electrische deuren op de galerij en de toegangsdeur tot het complex is ook electrisch de galerij heeft een normale breedte en er zijn maar heel kleine drempeltje. Met een gewone scootmobiel kun je hier niet uit de voeten.

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp