Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

baclofenpomp

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Conko

Re: baclofenpomp

Bericht door Conko »

Na een tijdje weer een reactie bij dit onderwerp. Ruim 2 weken terug heb ik uiteindelijk toch de baclofenpomp laten plaatsen! De operatie en revalidatie zijn heel goed gegaan, nu ben ik nog herstellende en ik voel me goed. Natuurlijk is het best ingrijpend maar ik heb er geen spijt van. Met een lage dosering ben ik bijna helemaal van de spasmes af en dat voelt heel fijn. ‘S avonds en ‘s nachts staat de pomp iets hoger afgesteld. Ik denk (en hoop) dat ik met oefenen en trainen bij de fysiotherapie het lopen en bewegen nog veel kan verbeteren. Ben ook erg tevreden met de begeleiding van met name Care4homecare.
Klick

Re: baclofenpomp

Bericht door Klick »

wat fijn!

(mede omdat je schrijft over het lopen.. en ik het gevoel had dat spasmes in mijn benen wel eens het einde van het lopen zou kunnen betekenen.. dat kan ook weet ik wel.. )
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp