Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

waar inco materiaal bestellen?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

waar inco materiaal bestellen?

Bericht door AngelNoa »

Hai
Pas onlangs kwam ik er achter dat inco materiaal vergoed kan worden, mits besteld bij een aangesloten bedrijf. Ik koos Mediq omdat ik dacht dat dat een bekend en gerenomeerd iets was.
Mijn eerste ervaringen; waardeloos!

Honderd keer bellen, constant in de wacht; weg energie!
Halve en verkeerde registratie. Eerste levering via Postnl.punt 2e wordt gezegd; nee hoor dat mag helemaal niet.

Hoe dan?? Ze weten van elkaar niet wat wel of niet mag en registreren alles maar half ofzo...
Ohja en ik dacht via mijn account een soort webwinkel te zien waar je zelf producten kan kiezen en uitproberen, mar nee hoor; via een zoelfunctie kun je intikken wat je wilt en vanuit daar bestellen. Beetje lastig als je niet weet wát ze precies hebben...

Meuh...moest het even kwijt en dit in in the heat of the moment geschreven...;-)
Maar als dit zo blijft ben ik daar weg...

Waar bestellen jullie en hoe verloopt dat?
Antoinette

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door Antoinette »

Hoi AngelNoa

Ik bestel mijn inco-materiaal altijd bij Hulpmiddelwereld.

Zij hebben een uitgebreide website waar je online kunt bestellen. Het kan ook telefonisch. 088-0080-100.
Ze leveren binnen 24 uur via Post.nl, in een discrete verpakking. Ik heb nooit problemen ondervonden.

Het inco-materiaal wordt inderdaad vergoed, mits je HA deze aanvraag ondertekent.

Succes ermee.
Billy

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door Billy »

Ik bij Bosman, ben heel erg tevreden.
AngelNoa

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door AngelNoa »

dank voor jullie reacties.
Zitten jullie niet vast aan een bepaalde leverancier?
Ik kreeg er een paar door van Vgz maar kende alleen Mediq, dus dat leek mij een veilige keuze.
Helaas ben ik op dit moment niet echt te spreken over ze.
Geen idee ook of ik over zou kunnen stappen naar een ander.
Dan zal ik nogmaals een brief van de Ha moeten krijgen, maar denk niet dat zij daar moeite mee heeft.
Knillis

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door Knillis »

Ik krijg mijn materialen vanaf het begin al via Combicare (destijds op advies van de inco verpleegkundige). Bestellen kan telefonisch over via internet en de spullen worden altijd netjes op tijd geleverd.
klooriaantje

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door klooriaantje »

Ik bestel alles al Jaren bij Bosman en ben daar zeer tevreden over.

Ik zou als ik jou was het via de Inco pleeg doen die heeft meestal ook al diverse proef pakketjes van verschillende Merken.
noira

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door noira »

Ik bestel alles bij Bosman.

Snelle levering, discreet verpakt.

Heel tevreden over.
AngelNoa

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door AngelNoa »

is 1 van jullie ook bij Vgz verzekerd?
En dus (vooralsnog) niemand die bij Mediq besteld?

ik was van te voren er vanuit gegaan dat ik dit via mijn eigen apotheek kon doen, maar dat is helaas dus niet zo. Blijkbaar staan er maar een paar in het land onder contract bij Vgz :-(
Willem Jan

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door Willem Jan »

Bestel al jaren bij Medireva, app op telefoon, super makkelijk, 24/7 bestellen, met 2 dagen in huis via PostNL, ook voor VGZ verzekerden. Succes.
wilm

Re: waar inco materiaal bestellen?

Bericht door wilm »

Medireva
Al járen via inco vp zh

Ene dag besteld volgende dag in huis
Discreet verpakt

Makkelijk bestellen via app, internet of telefoon. Denken ook mee en zn kun je advies vragen aan verpleegkundige die meedenkt

Al vele jaren tevreden klant
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp