Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door Qanuk00 »

Je zou met paint spray hele leuke dingen doen! En de kleuren die jij gaaf vindt. Je zou ook bijv een sjabloon naar eigen wens kunnen maken om af te pimpen met spray paint.
Hier kun je ook leuke ideeën opdoen, maar zo zijn er vast veel meer websites.

Denk er vooral eerst goed over na, welke kleurstelling, welke accessoires passend zijn voor jou en maak daar een leuk kunstwerk van.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
AngelNoa

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door AngelNoa »

heb je je rollator al wel of moet je hem nog kopen?

Afhankelijk van je budget kan je echt wel hippere rollators kopen. Mijn budget liet niet degene toe die ik graag wilde, maar met mijn huidige ben ik wel tevreden (al had ik hem liever zwart dan grijs hahaha...ook iets met punk/alto-verleden en zwart blijft altijd mijn ding ;-) ).

Maar ik wilde bv zelf zéker niet zo'n ijzeren met een ijzeren mandje, dat is wat ik als oude-mensen-rollator zie (no offense!). Toch kun je in de kleur van je rollator en het type al veel doen...al blijft het zo dat smaken verschillen ;-)

wel laten zien hoe je rollator uiteindelijk is geworden he! :-D
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door Toeter »

Klick schreef: 17 sep 2021, 13:33
ik zit al te denken de basiskleur rood metallic zoiets, met wat zwart leren accenten. ben van plan t echt eigen te maken en een ding waarvan meteen duidelijk is dat hij van mij is.
Ok ok, mooi begin. Wat ga je met dat leer doen? Zijn leren handvat streamers iets? Van die kwastjes die ze in de jaren 70 aan harleys hingen.

Ook bij aliexpress te krijgen voor 4 euro.

Of in plaats van zo'n gaar mandje een goede leren zadeltas voor een motor. Die is wel duur natuurlijk.
Klick

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door Klick »

hahaha gaaf ik krijg helemaal zin t ding op te knappen!

@AngelNoa nee ik heb hem nog niet..

ik denk dat ik hem eerst rood maak en dan wat leren spullen erbij koop.
nee zo n suf mandje wil ik ook niet, t moet wel praktisch zijn maar vooral niet standaard.. als iemand t ziet laat ik hem liever lachen dan dat hij denkt ‘ach gossie’
Marina

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door Marina »

Dat wordt een stijlvolle, stoere rollator denk ik 8-) ! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Nog een klein ideetje, omdat je schreef dat je van koeien en computers houdt:
een pixel-koe als decoratie:
https://www.byalinekreatief.nl/product/ ... rettyPhoto[product-gallery]/0/
Klick

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door Klick »

hahaha ook leuk!

alle inspiratie blijft welkom! mijn snelheid kennende met dit soort “projectjes” duurt het maanden, ik heb moeite met keuzes maken..
AngelNoa

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door AngelNoa »

Klick schreef: 18 sep 2021, 10:25
@AngelNoa nee ik heb hem nog niet..

ik denk dat ik hem eerst rood maak en dan wat leren spullen erbij koop.
nee zo n suf mandje wil ik ook niet, t moet wel praktisch zijn maar vooral niet standaard.. als iemand t ziet laat ik hem liever lachen dan dat hij denkt ‘ach gossie’
als je hem nog niet hebt...kun je ook kijken of het type dat jij wilt hebben er ook in het rood is ;-)
Scheelt weer zelf verven :p

geen idee of mensen bij mij denken 'ach gossie'...hooguit dat ik zelf wel eens het idee heb dat ze dat denken vanwege mijn leeftijd, niet vanwege de rollator. Sterker nog; ook al is het geen punkie-rollator, ik voel me wel relaxt en stoerder achter dat ding dan wanneer ik zonder liep! Gewoon dat stukje zelfverzekerheid wat ik terug heb, dat straal je uit he ;-)

zoals ik zelf op mijn ista zette; i'm still rocking it!
Ik loop dat ook fier en trots achter mijn rollator met aan attitude die ik tijdens mijn punk/alto-tijd niet eens had 8-)
Klick

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door Klick »

ik hoef hem niet te kopen, het is een krijgertje.. dus het is wat het is en dat vind ik niet echt mijn ding.

ik snap dat het er om gaat hoe je er achter loopt, daarom weet ik dat als ik er niks aan doe het voor mij niet zou gaan werkerken.
AngelNoa

Re: rollator pimpen.. hoe? hebben jullie tips?

Bericht door AngelNoa »

ah ok dat had ik niet begrepen (of half gelezen ;-) ) dat je hem krijgt :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp