Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw concept voor MS

MS onderzoek&studies
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Klick;1043831]Leonard volgens mijn zoeken ze iemand zoals jij bij MS research om project voorstellen te reviewen (kun je direct je thesis droppen)
[URL="http://msresearch.nl/gezocht-mensen-met ... -onderzoek"]http://http://msresearch.nl/gezocht-men ... -onderzoek[/URL]

;)[/QUOTE]

Klick,

het is misschien niet zo'n goed idee om mij projecten te laten beoordelen. waarschijnlijk zou ik de meeste direct afwijzen.

projecten die 'proof-of-concept' studies beogen en die passen binnen het kader van mijn thesis (ik zou er zo 10 hele sterke studies kunnen bedenken, echt!) zou ik wel zeer verwelkomen.

maar dan zit ik als beoordelaar toch aan de verkeerde kant.

ik heb net contact opnomen met MS research en voorgesteld een aantal proof-of-concept studies te formuleren.

groet, Leo
Klick

Bericht door Klick »

:Ddat was mijn doel:D

Ik probeer alles Wat nu wetenschappenlijk bewezen is + veel nieuwe richtingen in mijn brein te stoppen en mee te denken... Ben nog niet op stoom wel analytisch aangelegd :p
Marsei

MS Hackathon

Bericht door Marsei »

MS Hackathon

Leonard, hoe ging het? Waren er artsen bij betrokken? Stonden ze een beetje open voor je theorie? Of was men bij de term CCSVI meteen de belangstelling kwijt?
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Marsei;1046328]Leonard, hoe ging het? Waren er artsen bij betrokken? Stonden ze een beetje open voor je theorie? Of was men bij de term CCSVI meteen de belangstelling kwijt?[/QUOTE]

ik was verhinderd door ziekte :(

ik heb ook het idee dat ik heb gefaald..

hopelijk komen er nog meer kansen..
Marsei

Bericht door Marsei »

Kun je niets aan doen, je hebt iig actie ondernomen. Eerlijk gezegd heb ik ook niet het idee dat men open stond voor andere ideeën. Beterschap!
Leonard

Bericht door Leonard »

deze technische ICT hackathon was zinloos.

zelfs als er artsen echt in betrokken waren, was het naar alle waarschijnlijkheid ook zinloss geweest. als ze CCSVI horen steigeren ze al, mijn thesis gaat ze boven de pet.

dit heeft wat anders nodig.
Ellen Hamming

Leonard

Bericht door Ellen Hamming »

Leonard

WAs er al bang voor !!
zeiler

Bericht door zeiler »

Leonard, denk je dat iedereen hier gek is? Een paar weken geleden zei je al dat je er niet bij zou zijn en nu zeg je hetzelfde omdat je ziek zou zijn? Bah. Het enige voordeel is wellicht dat we nu verlost zijn van jouw gemekker over een of andere thesis! Immers, de eerste de beste deskundige zou meteen zien dat dat allemaal lariekoek is en die confrontatie durfde je natuurlijk niet aan. Je bent knetterend door de mand gevallen!
Leonard

Bericht door Leonard »

ja zeiler, zo voelt het wel een beetje... maar van jouw zal het licht ook niet komen.

ik ben er van overtuigd dat de grote lijn van mijn thesis juist is. we hebben nu proof-of-concept studies nodig.

als de gevestigde orde, inclusief de MS research organisaties, dat niet kunnen of niet willen doen, dan zullen we dat zelf moeten organiseren.

ik herzie mijn thesis nog wat (o.a. over immune evasion strategies van herpes viruses, [B]ook MS wordt daar specifiek genoemd, als onderwerp van hedendaagse research[/B]) en zal dan proberen een aanzet te geven voor de specificatie van een aantal (een tiental) proof-of-concept studies.




.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik denk niet dat jij het nog mee gaat maken Leonard dat jouw THESIS iets gaat opleveren.

Maar je kan toch zeggen dat je je leven keihard gewerkt hebt om MS uit te bannen en dat de hele wereld gek is dat ze niet naar JOU Thesis gekeken- en naar jou geluisterd hebben.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp