Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Cbd olie

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
Saara35

Cbd olie

Bericht door Saara35 »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Saara, ik ben nieuw hier.
Ik gebruik sinds een maand cbd olie tegen spasme, ik heb er wel baat bij.
Tegelijkertijd heb ik meer innerlijke rust en slaap ik als een roos :o

Wie heeft er nog meer ervaring met cbd olie ?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hallo Saara35, kun je iets voor me verduidelijken? Hier heb je het over cbd-olie, terwijl je in een ander topic aangeeft dat je sinds een maand medicinale cannabis gebruikt. Dit zijn 2 verschillende dingen... Ik ben dus nu wel benieuwd wat je precies gebruikt. Kun je me dat uitleggen?
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Je zou ook cbd olie niet met thc olie moeten verwarren.
Van de één wordt je wel stoned van de andere niet.

CBD is overal vrij verkrijgbaar, THC en Cannabis niet...
Saara35

Bericht door Saara35 »

Hoi Leeuwtje,

Excuses, ik heb mijn Ms arts gevraagd om cannibis olie gevraagd.

Bedrolite cbd 2% gekregen, en dat gebruik ik nu. Deze kan je ook alléen krijgen met recept van je arts.

Deze is ook zonder THC
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Cannabis/cbd olie is niks voor mij, omdat ik bepaalde genen heb die een negatieve interactie hebben met cannabis.
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

[QUOTE=Mulder's Girl;1121050]Cannabis/cbd olie is niks voor mij, omdat ik bepaalde genen heb die een negatieve interactie hebben met cannabis.[/QUOTE]

Kun je uitleggen wat er dan gebeurd? En hoe kwam je erachter? Ik heb ook rare ervaringen met gebruik van CDB en THC dus ben geïnteresseerd.
Saara35

Bericht door Saara35 »

Ik ben daar ook benieuwd naar, ik gebruik het nu langer dan een maand en nog geen rare bijwerkingen. Blijkt ook dat dit middel ontstekingremmend is zegt men.

🌸
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Ik voelde mij er niet lekker van en maakte er daarom geen gebruik meer van.

Vorig jaar heb ik een genentest gedaan, de raw data ervan uitgelezen op een specifieke site en daar kwam o.a. uit dat cannabis geen gunstig effect heeft op mijn lichaam (bepaalde genen kunnen dan te traag of snel gaan werken). Toen ik dat zag was het wel even een "a ha..." moment.
Ook had ik het idee dat mijn lever er niet blij van werd, de binnenkant van mijn handpalmen zagen gelig uit in de ochtend.
Saara35

Bericht door Saara35 »

Dat is jammer Mulder's Girl😔

Gebruik je wel andere geneesmiddelen voor jouw klachten?

Liefs Saara🌸
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=Saara35;1121101]Dat is jammer Mulder's Girl😔

Gebruik je wel andere geneesmiddelen voor jouw klachten?

Liefs Saara🌸[/QUOTE]

Geen geneesmiddelen, wel diverse supplementen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp