Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aarding ?

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
Hanns

Aarding ?

Bericht door Hanns »

Ik moet een aardingslaken nemen volgens goed bedoelende mensen echter ik heb heel veel skepsis hierover, vindhet echt weer zo een hoax ....... zijn er ervaringen van mensen?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Geen ervaring. Wie weet helpt het voor bepaalde symptomen, maar het zal echt niet je MS wegnemen. Om welke redenen wordt het je aangeraden?
Hanns

Bericht door Hanns »

Ja dat zou het zijn, wordt alles beter van, ik ben niet voor dit soort uitlatingen, zeker het filmpje erbij maakt me heel huiverig maar ze bedoelen het goed, ik moest het echt gaan proberen
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Wees nuchter en vraag jezelf eens af wat het nut hier van is en wat het voor jou zou doen.
Het is overal goed voor zeggen ze maar is de werking meetbaar denk je?

Het is een gehaaid verkoop praatje ben ik bang en trap er niet in want het kost je waarschijnlijk behoorlijk geld en de enigste die er beter van wordt is de verkoper.
Sara

Bericht door Sara »

Volgens deze website is 't flauwekul. In ieder geval is er geen enkel bewijs, en voordehandliggend dat het zou kúnnen werken is het ook niet.

Pain in the ass, mensen die met allerlei kwak-oplossingen komen :(.

[url]https://skepp.be/nl/apparatuur/aardingslaken[/url]
Hanns

Bericht door Hanns »

Ja vond ik dus ook al maar dacht misschien zijn er mensen die er ervaringen mee hebben
Nessa

Bericht door Nessa »

Helemaal flauwekul lijkt het niet te zijn: [url]https://jessevandervelde.com/is-het-onz ... rdingsmat/[/url]

Maar er zijn dus ook manieren om te aarden die je niks kosten...
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Hanns;1122786]Ik moet een aardingslaken nemen volgens goed bedoelende mensen echter ik heb heel veel skepsis hierover, vindhet echt weer zo een hoax ....... zijn er ervaringen van mensen?[/QUOTE]

uw bullshit-detector is vanzelf aan gesprongen
dat zegt ook al iets :)
Saara35

Bericht door Saara35 »

Je kan beter aan de vitamines en mineralen😉
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Ik heb al zo vaak van dit soort berichten gelezen en ik ben behoorlijk nuchter, dus mijn stierenpoep-alarm gaat al snel af.

Maar sommige mensen zijn vatbaarder voor dit soort kwakzalverij en die dénken dus echt dat het werkt en merken dat zelf ook. Dus als het bij jou tussen je oren een positief effect heeft, dan kan het voor jou werken, zonder dat het een bewezen (medische) werking heeft.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp