Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

RGM- methode

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=Suzan;n469917]Hoe is het met Roosje? Al overspannen van het oefenen? :ster:

.[/QUOTE]

:D nee, gelukkig niet.
ik merk aan mezelf ook dat ik minder kan dan ik denk dat ik kan:huh:
ook heel erg confronterend.

ik volg de “training” in een groep, en als ik om mij heen kijk ben ik
gelukkig niet de “slechtste”;)

het is natuurlijk gelukkig geen wedstrijd, maar ik ga mezelf wel (proberen!)
verplichten om iedere dag (minimaal) 2 keer te oefenen :haha: en gek genoeg
doe ik dat met plezier!!!

fijn weekend.

RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Hey Suzan.

veel plezier vandaag met rgm.
volgens mijn rgm-juf is PLEZIER heel belangrijk.
dat is onderdeel van het leren ;).
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Roosje,

Dat wat je zegt over plezier is een goede. Ik heb me dat gisteren serieus in de oren geknoopt. Want ik merkte aan mezelf dat het meer frustratie, verdrietig, en confrontatie was dan dat ik er plezier aan beleefde. :(

Dus ik ben gisteren met een ander insteek aan de slag gegaan. En dat was toch fijner, moet ik zeggen. ;)
Ik ga nu dus ook even m'n oefeningen doen (met een vrolijke houding :D).

RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

:goed: :goed: :goed:
hopelijk ga je er (net als ik) plezier aan beleven
:bloem:
Natuurlijk blijft het af en toe confronterend en
zul je/ zal ik ook regelmatig gefrustreerd zijn, maar
dat hebben topatleten ook op z’n tijd :haha: ;)
Sara

Bericht door Sara »

Vandaag voor het eerst naar m'n RGM-juf geweest.

Het was leuk, gewoon bij haar thuis samen achter de laptop. muziek uitgezocht die mij aansprak. Ik heb niet aan presteren proberen te denken. Dank voor de tip @suzan.
Wendy1976

Bericht door Wendy1976 »

Hallo,

Ik volg nu sinds 11 september iedere week ook de rgm-therapie.

En wist ook niet goed wat ik kon verwachten van de rgm-theraphie, maar wilde het toch graag proberen.

Ik volg dit in groepsverband via de ms-anders. Moet zeggen dat het nu wel steeds pittiger word. Maar ik vind het heel erg leuk en ook gezellig zo in groepsverband met allemaal lotgenoten. Vooral ook omdat ik niet de enigste ben die wel een keer de mist in gaat bij oefeningen.

Normaal bleef ik zitten op een stoel om de oefeningen te doen, maar heb ze afgelopen keer toch eens staand geprobeerd. Dit ging toch wel beter als ik zelf in eerste instantie had gedacht. Vooral omdat ik me nu nog beter moest concentreren op mijn balans.

Wel merk ik dat door het thuis ook geregeld te oefenen nu, ik beter dingen samen kan doen als voorheen bij de oefeningen die we mee krijgen. Maar was na de afgelopen keer wel meer moe.

Ben dan ook wel benieuwd wat voor oefeningen we er volgende week bij zullen krijgen.

Jullie ook allemaal succes met de rgm-therapie.

Groetjes Wendy.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Hoi allemaal.

wat leuk om al de reacties te lezen.
ik ben zelf ook heel enthousiast.

natuurlijk weet ik dat het niet geneest;)
maar toch geeft het mij een goedgevoel.

klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Zo ik mij aangemeld en ik ga Dinsdag de 29e kijken/Proberen of het iets voor mij is.

Het Zal mij benieuwen.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

IK heb de RGM Geprobeerd.

En Er komt van mijn Kant Géén Vervolg.

Ik Krijg er te veel Prikkels van door de Muziek en de mensen die mee doen op het ritme.

Dus Helaas.
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat jammer, Klooriaantje. Kun je (voorlopig) niet individuele begeleiding krijgen om de basis te leggen? Dat krijg ik nl wel om die reden (overprikkeling).

Op dit moment hebben we even een soort van pauze ingelast, omdat ik me eerst even op andere dingen wil richten voor ik "ruimte" in m'n brein heb om me dit eigen te maken.
Maar ik hoop het over een tijd wel weer op te pakken want ik denk toch echt dat ik er baat bij kan hebben.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp