Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

RGM- methode

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
RoOsJe *59

RGM- methode

Bericht door RoOsJe *59 »

Ik vraag me af of er hier op het forum ook mensen zijn
die een RGM training hebben gevolgd, en wat je ervan
vond.

Ik denk er n.l. over om ook zo’n training te gaan doen.
Als het hier in de buurt kan........;)

Alvast bedankt voor jullie antwoord/ meedenken.
Suzan

Bericht door Suzan »

Voor de mensen die (net als ik) geen idee hebben wat de RGM methode is, hier wat uitleg: [URL="https://rgm-nederland.nl/site//"]Ronnie Gardiner Methode[/URL].
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

:o sorry.
Suzan.....dankjewel voor de aanvulling.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Geen training, ik heb wel een keer een workshop gedaan. Ik vond het verrassend leuk eigenlijk, haha! Bij de eerste stappen was het misschien wat "saai" voor mij, maar halverwege raakte ik echt behoorlijk de kluts kwijt. Ik denk zeker dat dit meerwaarde kan hebben!
Job

Bericht door Job »

Yep. Tijdens mijn revalidatie. Eerst was ik sceptisch, maar ik vond het erg leuk en behoorlijk pittig. Het enige onderdeel van de revalidatie waar ik altijd vrolijk vandaan kwam.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Wat fijn om de reacties te lezen. Dankjulliewel.:bedankt:
Dat klinkt wel positief.:goed:
Vandaag maar eens (actief!) erachteraan.
Job

Bericht door Job »

Veel succes toegewenst. Het is echt de moeite waard.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Dankjewel.
Babarage

Bericht door Babarage »

RGM is leuk en leerzaam en vermoeiend en hilarisch en moeilijk en grappig. Ik zou het zeker proberen. Heb 2 serie avonden gedaan en had naast dat ik veel plezier had ook het idee dat ik er wat aan had op cognitief niveau. Ik zit echt te wachten tot het weer begint na zwangerschapsverlof van de trainer.
Suzan

Wellicht ook iets voor mij.

Bericht door Suzan »

Wellicht ook iets voor mij.

Ik ben wel op een idee gebracht moet ik zeggen. Heb zelfs al opgezocht waar het bij mij in de omgeving gegeven wordt. (Ja dus, in het dorp verderop, daar kan ik met de trein heen. :D)

Kan alleen niet vinden of het ook vergoed wordt door het Zilveren Kruis?
Maar dat is een kwestie van een telefoontje. :cool:

Mijn interesse is i.i.g. zeker gewekt, en ik ga nog eens kijken of dit haalbaar is voor mij.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp