Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

RGM- methode

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Nee dat Kan niet, en ik vind het Goed zo.

Is toch niet echt mijn Ding helaas.
Sara

Bericht door Sara »

Ik ben na vier keer gestopt met RGM. Ik had individuele begeleiding, bij de docent / therapeut thuis, maar het enige moment in de week waarop we allebei beschikbaar waren kost me tóch te veel kruim.
Sara

Bericht door Sara »

Zijn er nog mensen op het forum wél bezig met RGM? Benieuwd naar ervaringen.
Spunky

Bericht door Spunky »

Ik heb net afgelopen maandag mijn 4e les gehad.
Ik vind het een enorme uitdaging en vond het ook behoorlijk confronterend........maarrr......ook heel leuk om te doen.
ik zit in een hele leuke groep - geen wonder, de helft bestaat uit onze MS-groep :D;).

Ik oefen thuis ook elke dag een beetje....

Sara

Bericht door Sara »

Ah, leuk om te horen, [USER="20388"]Spunky[/USER] ondanks dat ik zelf gestopt ben. Leuk vond ik het ook wel.
Spunky

Bericht door Spunky »

Ik wist het al een tijdje dat het er aankwam, dus ik kon op tijd alles er omheen plannen - de maandag heb ik niets anders dan RGM (eerst ging ik naar fysio...nu daarvoor in de plaats dit).

En ik denk ook dat het scheelt dat ik met een groepje dames ben, met wie ik al jaren 'lief en leed' deel.
En dat we er allemaal de humor er van in zien als het ''mis'' gaat (en we zijn in die zin fanatiek...... we houden allemaal van een uitdaging en zo voelen we het ook ;) - een enorme uitdaging en we laten ons niet op de kop zitten, terwijl we ondertussen lekker mee swingen met de muziek :D).
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp