Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

RGM- methode

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Hey Suzan,
als je vandaag gaat RGM-en...........succes en plezier.
Ik ga morgen.
Suzan

Bericht door Suzan »

Yep. Ben vanmorgen weer geweest... En wat vind ik het zwaar. Word enorm met m'n neus op de feiten geduwd hoe het met m'n cognitie staat. :(

Maar ik ga daar niet voor de kat z'n fiedel heen, ik ga er heen in de hoop dat ik er mijn voordeel mee kan doen. Oftewel, dat die axonen weer wat verder gaan groeien. ;)
Ik ga het ontdekken. Er gebeurt i.i.g. wel iets met m'n hersens, denk ik maar. :tralala:
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Poeh......
eerst :o
toen :eek::ster:
thuis :slapen:
En ook huiswerk mee.
maar ik vond het:goed:
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou? Inmiddels al een beetje bijgetrokken? Het is geen kattepis wat je van je hersens vraagt, dat mag wel gezegd worden. :moe:
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoe is het met Roosje? Al overspannen van het oefenen? :ster:

Ik ben net weer terug van therapie (wat klinkt dat serieus). En op de terugweg in de taxi zat ik al weer te gapen als een malle (nu nog steeds).
Apart toch, hoe idioot vermoeiend het blijkbaar is. :???:

Straks maar weer even een dutje doen. Maar eerst de hond wat aandacht geven, want die heeft een tijd alleen gezeten en wil nu even knuffelen met het baasje.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Ik ga het met de Tijd ook is proberen.
Kijken of het wat voor mij is.

En blijf dit Topic Volgen.
Sara

Bericht door Sara »

Ik heb na veel zoeken iets gevonden in de buurt. Het wordt een één-op-één onderneming. Er is één groepje op een locatie die energietechnisch te bereiken is, maar de tijd komt me absoluut niet uit. Benieuwd! Pas op 2 oktober hebben we de eerste afspraak.
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou ik heb net braaf een beetje m'n "huiswerk" geprobeerd te doen. Allemachtig, wat was het verwarrend en wat maakte ik er een zooitje van. :confused:
De muziek die ik meegekregen had, werkte dus niet voor mij. Ik ben dus maar weer een trapje lager gegaan en heb de muziek opgezocht waar het me wel op lukt. Die van vorige week was ook al "te moeilijk" en toen moest ik ook al weer terug naar "muziekje 1". :hmmm:

Maar ik had het wel even moeilijk mee, moet ik zeggen. Het scheelde weinig of ik moest een traan wegpinken...
(en ik ben geen jankerd)
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Sara;n469966]Het wordt een één-op-één onderneming.[/QUOTE]

Leuk dat je ook wilt proberen. :girlpower:

Ik heb geen idee hoe jij er cognitief voor staat, maar misschien is het voor je zelfvertrouwen/ego/zelfbeeld ook wel handig om het (eerst even) 1 op 1 te doen.
Want als ik merk hoe ontzettend ik aan het martelen ben... Be-hoor-lijk confronterend hoor. Phew. :hmmm:

Sara

Bericht door Sara »

[QUOTE=Suzan;n469976]

Leuk dat je ook wilt proberen. :girlpower:

Ik heb geen idee hoe jij er cognitief voor staat, maar misschien is het voor je zelfvertrouwen/ego/zelfbeeld ook wel handig om het (eerst even) 1 op 1 te doen.
Want als ik merk hoe ontzettend ik aan het martelen ben... Be-hoor-lijk confronterend hoor. Phew. :hmmm:

[/QUOTE]

Ha, ik heb het meeste moeite met kortetermijngeheugen, woorden vinden en totaal onbewust dingen verplaatsen die ik natúúrlijk niet terug kan vinden. M'n vrijwilligerswerk voor MSweb is echt afgenomen doordat ik dingen die ik eerder wél trok nu echt niet meer aankan.

En nogal eens herinner ik me dingen in het verdere verleden heel anders dan m'n lief, maar we zijn er nog niet uit of dat zíjn of mijn fout is :D.

Verder ben ik ook gewoon (nou ja, nét aan) boven de zestig, dus we zullen zien!

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp