Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ken Ware neurophysics therapy

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
Juul9000

Ken Ware neurophysics therapy

Bericht door Juul9000 »

Ik ben me aan het verdiepen in Neurophysics therapy van Ken Ware, Australië. Ik heb geen MS diagnose, wel vergelijkbare klachten, maar gelukkig geen progressie in 2 laesies hersenen. Mijn dochter van 16 heeft ME en is huisgebonden, kan 5 tot 10 minuten lopen.
Ken Ware claimt dat hij met zijn therapie velen heeft genezen met neurologische ziektes, ook met MS. Het lijkt erg duur en er lijken nog geen behandelaars in Europa. Het lijkt hoopvol om vooral mijn dochter haar leven weer terug te laten krijgen. Maar kan ook grote oplichting zijn, draaiend op enkele succesverhalen.
Wie weet meer?
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb van deze therapeut nog nooit gehoord maar hij zou de eerste zijn die MS kan genezen en alleen daarom al zou ik er persoonlijk geen enkel vertrouwen in hebben dat deze therapie zou werken. Daarbij is de ene neurologische ziekte de andere niet dus hebben verschillende ziektebeelden andere behandelmethoden nodig omdat de oorsprong van het ziektebeeld ook verschillen.
Suzan

Bericht door Suzan »

Zodra iemand beweert dat hij/zij ziektes kan genezen tegen flinke bedragen, check ik al uit. Dat beginnen bij mij alle sirenes te loeien dat het een charlatan, oplichter, en ook nog eens een gevaarlijk persoon is die mensen kan laten stoppen met hun medicatie of behandelaars.

Aan zulke figuren besteed ik verder geen minuut van mijn tijd. Want zulke personen willen alleen maar beter (lees: rijker) worden over de rug van wanhopige mensen.
Walgelijk. :bah:

Maar als je bereid bent om je zuur gespaarde centjes aan zoiets moet je dat doen. Maar dan niet teleurgesteld zijn als je er op een moment achter komt dat je geen stap opgeschoten bent maar wel in de schuld zit...
Juul9000

Bericht door Juul9000 »

Dank voor jullie reacties Knillis en Suzan! Ik verwoorde het misschien wat te sterk, hij heeft geen genezing geclaimd, maar laat mensen hun succesverhalen vertellen, volgens hen bereikt door deze therapie. Mooie marketingmachine. Maar dat sluit niet uit dat het zou kunnen werken. Ik onderzoek rustig verder.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp