Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Knillis

Re: Coronavirus

Bericht door Knillis »

Gelukkig dat je nog op tijd geïnformeerd bent Leeuwtje maar wel jammer dat je niet kunt gaan.
D-Cheryl

Re: Coronavirus

Bericht door D-Cheryl »

Oei, dat is wel zuur inderdaad. :hmmm:
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

balen Leeuwtje :hmmm: ik weet hoe graag je gaat

zelf inmiddels bij de Jumbo geweest en Kruidvat...op mijn gemak voel ik me niet moet ik zeggen. toch probeer ik het nog even, want ik ben bang dat de maatregelen dalijk toch weer aangescherpt worden en dan kom ik weer nergens
Marina

Re: Coronavirus

Bericht door Marina »

Balen voor je [mention]leeuwtje-nl[/mention] :( !
Maar als je weet dat er een 2e corona-uitbraak is zou je daar, los van het risico dat je loopt, toch ook niet lekker/ontspannen zitten lijkt me :hmmm: ..

[mention]D-Cheryl[/mention] Hoe is het daar aan de kust? Altijd leuk om de capriolen te zien van de kite surfers e.d. :) !
D-Cheryl

Re: Coronavirus

Bericht door D-Cheryl »

[mention]Marina[/mention] het was zeker mooi aan zee!
Betrekkelijk rustig in de trein, in het OV droeg iedereen gewoon een kapje, centrum Den Haag viel me mee: hier in het dorp loopt men vandaag weer schouder aan schouder, maar dat was de afgelopen dagen in Den Haag echt niet zo.
Ook op het strand veel ruimte, hoewel de boulevard met zonsondergang wat drukker was. Alleen in het museum viel het me tegen: direct om tien uur was het prima, maar een per kwartier een nieuwe groep mensen is blijkbaar toch vrij krap. We konden namelijk geen rondje lopen, maar na de tweede of derde kamer ging je door de eerste kamer weer naar de gang. En dan kom je dus de nieuwe groep tegen en loop je toch met veel mensen door elkaar.

Geen kitesurfers gezien, wel redelijk wat beginnende surfers. :haha:
Marina

Re: Coronavirus

Bericht door Marina »

[mention]D-Cheryl[/mention] fijn dat het je meegevallen is, de drukte aan zee :).
Dango

Re: Coronavirus

Bericht door Dango »

Job schreef:Of zijn ze in het westen van het land asocialer w.b.t. mondkapjes gebruik en krijgt de HC een grote mond of klappen als deze er wat van zegt?

Nee, wij in het westen zijn niet a-socialer en wij delen ook geen klappen uit als we ergens op gewezen worden. Wat een vervelende bevooroordeelde suggestie. Bovendien is het helemaal niet nodig om alle westerlingen over één kam te scheren.

Extra opletten dan maar, en desnoods verplaatsen in de trein als ik iets/iemand niet vertrouw!


Als ik iemand niet vertrouw? Is dat aan de buitenkant te zien dan?
Ik schrik van deze vooroordelen hier op het forum. Het is hopelijk niet zo bedoeld, maar het komt kwetsend en discriminerend over.
Hallo Job ,


Ik spreek regelmatig collega's bij NS en dat is het beeld en de ervaring welke hun hebben als ze de ritten door het land (en in het westen) moeten maken.

Discriminatie kaart zou ik niet trekken maar het is niet mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen dus mijn excuses.






Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

viewtopic.php?f=19&t=6983

eindelijk een onderzoek....
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

rivm zegt dat kinderen vanaf 15 jaar wel andere mensen kunnen infecteren, jonger dan 15 speelt dit haast niet..

2020-15=2005 is er iets anders sinds dien?
2005
Vervanging DKTP-Hib voor baby's door DaKTP-Hib (met acellulaire kinkhoestvaccin)
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/over-het-programma

kan toeval zijn.. maar het is wel opvallend
wilm

Re: Coronavirus

Bericht door wilm »

Volop reclame laat je eenvoudig en snel testen bij verkoudheid klacht oid
NIETS VAN WAAR


Onlangs zelf in 2wk quarantaine omdat thuiszorg medew positief getest is (45 min op minder dan 1.5m geweest om mij helpen adl
Na week zelf verkoudheidsklachten en wat verhoging dus ik toch test gevraagd

Belde op zaterdag, en u kan pas op di mid afspraak krijgen :shock:
Of ik kon naar rotterdam, aangegeven geen auto of gezinslid met auto heb en elro niet red. O dan kan u naar Leiden (beide is een half uur met auto v hier, laat staan met elro
En als ik niet naar rotterdam kan kan ik ook niet naar leiden :nee:

Zelf door div aandoeningen kwetsbaar doelgroep en contact positief persoon
Schrok erg van

En de thuistest is voor personen die ......
Zijn maar beperkt aantal testen op dag en iemand die een (te) groot regio doorcrost daarmee
Mij verteld

Aangedrongen 6 telf en 2u verder kon ik wel half uur later terecht
Tot verbazing niemand in teststraat, dus druk, geen plaats ??? :o

Binnen 48u wordt u gebeld uitslag .... na 52u zelf gaan bellen
Testapparaat is stuk, duurt nog even
Vervolgens pas na 72u uitslag. Goede uitslag negatief, dankbaar

Maar dat dat kan apparaat stuk .... en niet dat overgenomen door ander apparaat

Hoop ze hier nog spoedig wat aan gaan verbeteren
Heb klacht gemeld, ja mw dat kan niet, k ga het meenemen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp