Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

thnx @Fabel
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Jaaa thanks!! @Fabel

En goed zo @shandy49 / Piet!
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

bij mij iets meer klachten na donderdag Pfizer te hebben gehad

toch maar even de HAP gebeld...

Klachten; linkerschouder, prikplek, sleutelbeen, naar borst, beklemmend strak gevoel. Soms wat steken in borst. Daarnaast vreselijke zere benen/knieën. Maag/darmpijn.

Lang verhaal kort; lijken allemaal gevolgen van het prikken.

Ok...dat hoop ik dan maar, dan zou het niet langer dan een paar dagen mogen duren. Hou niet zo van vage klachten aan de linkerkant...😕

Overigens wel 'fijn' om te weten dat die vreselijk zere benen/knieën door het prikken kunnen komen; niet perse dat mijn MS getriggert is!
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

zow wat naar, ka dat is wel prettig om te weten idd, dan gaat het binnenkort weer pleite..
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

:grrr: Ik heb dus mijn 2 afspraken kunnen annuleren. De uitnodiging "die iedereen uiterlijk vandaag zou ontvangen", zat bij mij dus niet bij de post! Dus de GGD moeten bellen en beide afspraken af moeten zeggen. Nu maar afwachten wanneer ik dan in vredesnaam WEL een uitnodiging krijg! :grrr:
Nessa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Nessa »

Wat balen Leeuwtje!

Al bij de huisarts gecheckt of ze jouw gegevens aan de GGD hebben doorgegeven?
En ik begreep van de GGD dat de uitnodigingen in delen worden verstuurd. Buurvrouw had de brief dinsdag, ik donderdag, vriendin van ons vandaag.

En heb je al een nieuwe afspraak gemaakt? Duurt momenteel ongeveer een week voor er plaats is, dan zou je de brief toch wel moeten hebben.
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Wat balen Leeuwtje!!

@Angelique02 hoop dat je je snel beterder voelt!
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik hoorde idd ook dat er nogal gedoe is over wie de huisartsen doorgeven aan de ggd.
er zijn huisartsen die geven gewoon de hele griepprikgroep op er zijn huisartsen die kijken heeeeeeeel nauwkeurig wie wat heeft en er zijn huisartsen die hun eigen administratie niet op orde hebben (whaaaaatttt?!)

dus @leeuwtje-nl bel je huisarts wat een gedoe
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb donderdag al gebeld, volgens hen kan de brief nog t/m 20 mei komen, dus na de 20e mag ik pas weer bellen als ik hem dan nog niet heb. Ze vroeg wel of ik normaal gesproken een uitnodiging krijg voor de griepprik. Ja? Dan zou deze uitnodiging ook vanzelf wel komen. Ik neem dus aan dat ze geen strenge selectie hebben toegepast.
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Hoidiehoi,

Nou ik heb net online de afspraken gemaakt voor de vaccinaties..

Maar nu zijn beide vaccinaties op de dag na mijn tysabri infuus..

De tysabri gebruikers die inm. gevaccineerd zijn, ..hoe lang zat er bij jullie tussen?

Missch komt er dan naar voren of je er zo ook extra last van hebt ofzo of niet natuurlijk, en kan ik m e.t nog een weekje verzetten naar een week later hihi

Alvast dank voor de reacties 😉

(En ik weet, elk lijf reageerd anders hoor)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp