Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Keuring parkeerkaart

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Knillis;n475388]Tegenover deze kosten staat dan wel dat ik in ieder geval in mijn eigen woonplaats geen parkeerkosten meer heb op betaald parkeerplaatsen. Maar ook ik veel andere plaatsen mag je dan gratis parkeren. Helaas geldt dat dan weer niet voor het parkeerterrein van het ziekenhuis in mijn gemeente.[/QUOTE]
In mijn woonplaats moet je op 'normale' plaatsen gewoon betalen; het is een vrijwel onmogelijke puzzel om uit te zoeken wat in welke plaats de regels zijn. Overigens kan ik zelf op de meeste reguliere parkeerplaatsen toch niet parkeren, omdat ik dan met mijn rolstoel de auto niet uit kan.

Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=Jrs77;n475861]
het is een vrijwel onmogelijke puzzel om uit te zoeken wat in welke plaats de regels zijn.
[/QUOTE]

Het wordt toch ook tijd dat ze daar landelijke regels voor gaan maken. Misschien een mooi aandachtspunt voor de minister van gehandicaptenzaken. Al zullen ze bij de overheid momenteel wellicht niet zo veel tijd over hebben om hier mee aan de slag te gaan.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik heb een melding gedaan bij de minister van gehandicaptenzaken en hij schijnt er pas een filmpje over te hebben opgenomen. Hij is er dus mee bezig.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp