Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Sara

Bericht door Sara »

Marja en Nessa, sterkte!
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik kwam onderstaand artikel tegen op Facebook en deel het hier ook maar even voor wie het nog niet kent.

[url]https://www.msweb.nl/actueel/dossiers/c ... s-YAG8-BRs[/url]

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Veel sterkte gewenst Marja en Nessa.

Ik kreeg dinsdag een vervangende huishoudelijke hulp, was er stiekem wel heel erg blij mee... Even weer een frisse vloer en een frisse badkamer. En ze hield uit zichzelf al heel goed afstand.

Volgende week zien we wel weer verder. Dag voor dag.
Saara35

Bericht door Saara35 »

Heel veel beterschap en kracht toegewenst voor Marja & Nessa

Hopelijk knappen jullie gauw op!!!

:bloem::bidden::bloem:​​​​​
Sara

Bericht door Sara »

Gelukkig zijn er dus aardig wat níet te ernstig verlopende infecties, ook bij mensen die remmers gebruiken. Als je er meer, actuele wil lezen:
[URL]https://twitter.com/search?q=%23MSCOVID19&f=live[/URL]

[QUOTE=Knillis;n475802]Ik kwam onderstaand artikel tegen op Facebook en deel het hier ook maar even voor wie het nog niet kent.

[url]https://www.msweb.nl/actueel/dossiers/c ... s-YAG8-BRs[/url]

[/QUOTE]

Maar nogmaals sterkte en beterschap voor degenen die wél het virus hebben opgelopen!

Knillis

Bericht door Knillis »

[QUOTE=1207;n475263]
schrik niet, krijgen zal ik het waarschijnlijk wel maar dan zien we wel verder. Mezelf opsluiten vind ik geen goed plan[/QUOTE]


Het zit er inderdaad in dat veel meer mensen besmet zullen worden en in meer of minderen mate ziek worden en in het ergste overlijden. Maar op dit moment kies ik er toch voor zoveel als mogelijk binnen te blijven en geen bezoek te ontvangen.

Als ik het dat moet gaan krijgen dan probeer ik het liever uit te stellen tot er misschien passende medicatie is gevonden en de druk op artsen, verpleging en ziekenhuisbedden weer is afgenomen.

Bovendien hoop ik dat er binnen nu en misschien een jaar een vaccinatie is gevonden zodat mensen immuun worden voor dit nare virus.

Maar zo zal ieder mens zijn eigen afwegingen maken.
Klick

Bericht door Klick »

hoe gaan jullie om met het bloedprikken voor de tecfidera 3 mnd check nu met het coronavirus?
hebben jullie al een advies gekregen?
ik twijfel..
Ghost

Bericht door Ghost »

[USER="26442"]Klick[/USER] hey, ik twijfel ook...

Ik zou half april weer moeten, maar denk dat ik nog even wacht.
Het ziekenhuis waar ik kom, OLVG oost in Amsterdam heeft redelijk wat besmettingen.
Vorige 3x was m'n uitslag goed, dus gok er maar op dat het nog steeds goed gaat...
Klick

Bericht door Klick »

ik zit met hetzelfde.. al 1,5 jr alles goed ik moet in april weer..
maar om nu risico te gaan lopen om te horen dat alles goed zit voel ik me niet safe bij.
Ghost

Bericht door Ghost »

Ik denk dat ik heel April afwacht en dan even kijken hoe de situatie is.
Als het dan hetzelfde of erger is stuur ik wel een mailtje aan de vp om te vragen hoe of wat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp