Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik denk dat de thuiszorg alleen bij die mensen de zorg tijdelijk stopt waar dat mogelijk is. In vakanties helpt mijn man mij ook met douchen en aankleden en dat zal nu dus ook wel lukken. Het gevaar van besmetting is over en weer te groot en ook de zusters van de thuiszorg zijn heel, heel hard nodig.

Ik red me wel, geen probleem maar ik denk dat het voor jou goed is alle hulp die je kunt krijgen te aanvaarden. Als ik het me goed herinner ben jij nogal “valgevaarlijk” dus om te voorkomen dat er ongelukken gebeuren kun je je beter veilig laten helpen.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Knillis, ik ben vanmorgen gewoon gedoucht. Gisteren weer gevallen, dus...:huilen:
shandy49

Bericht door shandy49 »

Mijn douche en prik hulp is net weer weg.
Wel met inachtneming van meer veiligheidsmaatregelen.
Gelukkig wel hulp want ik red me niet zonder .

Mijn hh komt ook gewoon , maar goed ook want mijn heup werkt nog steeds niet naar behoren.

Piet
Knillis

Bericht door Knillis »

Fijn dat de thuiszorg het zo belangrijke werk waar nodig nog kan doen!
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Spannende tijd...medicatie aangepast door het corona gedoe
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Zonnetje79;n475529]Spannende tijd...medicatie aangepast door het corona gedoe[/QUOTE]

Door het Corona-gedoe, of omdat je lymfocyten sowieso al gevaarlijk laag waren?
Ik begrijp namelijk dat het advies is om niet aan de medicatie te rommelen vanwege enkel corona...
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik belde net met de fysio over mijn afspraak van morgen. Ze ontsmetten daar alles continue zeiden ze en in het half uur voor mij was niemand, dus door mijn afspraak een kwartiertje naar voren te halen kom ik ook die ene patiënt die bij de andere fysio is niet tegen.
Heel fijn, want ik merk het op het moment echt als ik een week niet behandeld wordt voor mijn rug.
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Mijn lymfo zijn altijd vrij laag door het medicijn. Is normaal gezien nog niet erg.. Maar nu wel. Nu op een halve doses zodat het niet nog lager word..

Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen. Hopen dat dit virus aan me voorbij gaat
Marina

Bericht door Marina »

Ik was gisteren de enige aanwezige in de oefenzaal bij fysiotherapie. Twijfelde of ik moest gaan, o.a. door het idee dat diverse mensen aan dezelfde apparaten zitten, maar ben blij toch gegaan te zijn. Elk apparaat, en ook de brug en stoelen waar ik op moest zitten werden van te voren grondig gereinigd met Detol door de fysiotherapeute. Groepen komen niet meer in de zaal.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen MS-medicatie gebruik en daardoor niet tot een "kwetsbare groep" behoor (aldus de fysiotherapeute).
10Marian100

Bericht door 10Marian100 »

Nou koorts is niet goed voor iemand met ms.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp