Gratis 'Dieren' Wasbaar Mondkapje. Vraag gratis een World Animal Protection wasbaar mondkapje aan, teken de petitie en help tegen dierenleed. Zet een vinkje bij 'Ja, stuur mij een gratis mondkapje', dan kun je bij stap 2 je adres invoeren. Kies daar voor 'Nee, ik ontvang het graag gratis' voor gratis campagnekosten. Of betaal de verzendkosten om hen te verlichten van extra kosten.
Welke vaccin is geschikt voor mensen met MS, en hoe gaan de vaccins samen met jouw MS medicijnen?
En moet je misschien tijdelijk je medicatie stopzetten, of een volgende behandeling uitstellen?
Deze neuroloog praat je even bij (in het Engels, zet eventueel ondertiteling aan)) over zijn huidige kennis.
Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat er 5 verschillende vaccins aankomen en dat er daarvan 2 inderdaad een 'levend' vaccin zijn. Ik weet niet of Nederland zich op dezelfde vaccins heeft ingeschreven, maar het is inderdaad wel goed om in de gaten te houden.
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed