Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Marina

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door Marina »

[mention]Klick[/mention] Ja natuurlijk, al kan het wel even duren want ik zou liefst zo'n kruk ook willen uitproberen alvorens aan te schaffen en kan pas naar buiten als ik een dag klachtenvrij ben.
D-Cheryl

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door D-Cheryl »

[mention]Anna1975[/mention] : deze bedoel je toch? https://www.bol.com/nl/p/tabouret-comfo ... 097378787/
Bol heeft er twee of drie op de site staan, ze verschillen een beetje in hoogte. Volgens de recenties is deze oké.
Marina

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door Marina »

Die ziet er goed uit, D-Cheryl! Enkel misschien wat zwaar, voor mij althans, om steeds over de drempel van de badkamer heen te moeten tillen (6,9 kg.) en het is mij niet duidelijk of er een rem op zit zodat je niet kunt wegglijden bij het gaan zitten/weer opstaan. De hoogte is wel prima! Als deze kruk vochtbestendig is zou ik hem wellicht net (qua ruimte) in de badkamer kunnen laten staan.
D-Cheryl

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door D-Cheryl »

[mention]Marina[/mention] ik wil hem gebruiken in de keuken, ik ben niet de originele vraagsteller.
Mijn appartement is praktisch drempelloos, dus is zou hem overal heen kunnen rollen. Die rem is inderdaad wel een goede, daar had ik nog niet aan gedacht.

Ik heb gekeken naar een echte trippelstoel, maar vind die dingen een stuk logger ogen (en lelijker). Een soort zware bureaustoelen, keilelijk.
Marina

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door Marina »

[mention]D-Cheryl[/mention] Sorry, misverstandje :ogen: : ik dacht even dat je reactie bedoeld was op mijn eerdere vraag (ik heb/ben dit topic gestart), maar herinner me nu weer dat je zelf ook een vraag had.
Anna1975

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door Anna1975 »

D-Cheryl schreef: 08 jul 2020, 21:50 @Anna1975 : deze bedoel je toch? https://www.bol.com/nl/p/tabouret-comfo ... 097378787/
Bol heeft er twee of drie op de site staan, ze verschillen een beetje in hoogte. Volgens de recenties is deze oké.
Zoiets bedoel ik inderdaad, er zijn ook wel zaken waar je ook nog keus hebt in bv soort wieltje afhankelijk van je soort vloer.
D-Cheryl

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door D-Cheryl »

[mention]Marina[/mention] Ahhh, ja, sorry dan ook voor het misverstand van mijn kant, haha! :haha:

Anna: dankjewel!
Marina

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door Marina »

Geen probleem [mention]D-Cheryl[/mention] ;) !
D-Cheryl

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb hem in huis. Ik zou hem vanwege het aluminium denk ik liever niet in de badkamer laten staan, en hij gaat heel soepeltjes over de drempel terug de slaapkamer in bij mij. Hij voelt echt niet al 7 kilo hoor. Heb het vanmiddag even uitgeprobeerd met tandenpoetsen.
Marina

Re: Hoe zittend rager- en tandenpoetsbeurt doen?

Bericht door Marina »

Dank je, D-Cheryl, voor je bericht!
Ik durf het zelf echter niet aan vanwege het feit dat er geen rem op zit en m'n evenwicht aan het verslechteren is. Ook zou ik de kruk dan telkens ruim 10 cm. moeten optillen om hem in de badkamer te kunnen neerzetten.
Ik heb inmiddels wel 2 alternatieven op het oog: een lichte, hoge, verstelbare douchekruk met armsteunen en een lichte, opklapbare, niet te hoge, barkruk.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp