Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Ik kreeg vanavond van een vriendin www.coronavaccinatie-afspraak.nl door, daar kan risicogroep B inloggen met de digi-d en na een paar vragen een afspraak maken.

Ga ik dadelijk gelijk even proberen!
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

En gelukt, ik sta voor aankomende zondag op de planning.

@Marina : die vraag kreeg ik hier ook, maar er staat onder 'en op de griepprik-lijst staan', en dat heeft mijn huisarts al aan mij bevestigd, dus ik heb gewoon ja geklikt en kwam verder moeiteloos het menu door.
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

leeuwtje-nl schreef: 11 mei 2021, 06:40 Ik heb de app van PostNL, waarin je kunt zien of je die dag post krijgt. Ik weet het dus in elk geval al vroeg op de dag! :haha:
oh wat goed dat wist ik niet :goed: :haha:
tomorrow

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door tomorrow »

Voor wie dit van nut kan zijn:

Vervoersbedrijf Uber is een samenwerking met het Rode Kruis gestart om ervoor te zorgen dat iedereen die wil zijn of haar vaccinatie tegen het coronavirus kan krijgen. Mensen uit kwetsbare groepen kunnen gratis heen en weer naar een vaccinatiecentrum. De rest krijgt een korting van 25 procent geboden.

https://www.ad.nl/den-haag/uitnodiging- ... ~a282b7dd/
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik maakte online vast een afspraak, aangezien we uiterlijk deze week de uitnodiging moeten krijgen. Die uitnodiging moet je dus tonen op locatie, en ik hoor net van mijn huisarts dat ik de uitnodiging tot 20 mei nog kan ontvangen!! Dus grote kans dat ik mijn afspraak moet gaan annuleren....
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Nou lekker leeuwtje, hopelijk toch op tijd binnen!

Ik heb mijn eerste vaccinatie erin zitten, het is Pfizer. Van te voren 2 paracetamol gepakt. Net nog even gefietst met de hond, die ook is mee geweest en buiten bij de vrijwilligers is gebleven :haha: , nu gaan wij een dutje doen.
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik heb de uitnodiging binnen en de afspraken gemaakt.

ik ben wel nieuwsgierig of bij tecfidera er wel goeie response op het vaccin zal zijn. kun je ergens je antistoffen laten testen?

@Billy gebruik je ook een remmer? hoe voel je je?
Diekies

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Diekies »

@Klick dat ben ik ook benieuwd naar. Weet niet of daar onderzoek naar gedaan is. Breekt de tecfidera niet dat vaccin weer af?
Toch maar eens de neuroloog vragen hoe het precies zit.
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

gister de brief...dalijk om 10.05 de eerste vaccinatie!

Ik ben niet van de naalden...vind het dus erg spannend, ook wat het met mijn lijf doet...maar aangezien ik voornamelijk hoor; een zere arm, ga ik er maar van uit dat het bij mij ook zo gaat ;-)
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Succes Angel!! Ik wacht met spanning op de brief, aangezien de afspraak al staat.....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp