Moderator op dit forum: iets voor jou? Bekijk de vacature op MSweb.nl of check onze oproep!

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Super! @leeuwtje-nl :goed:
Klick

Bericht door Klick »

gelukkig 👍
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Super!!
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
Nina

Bericht door Nina »

Misschien hebben de meeste mensen hier op het forum hier wat minder aan want ik gebruik geen remmers, maar ik heb vanmorgen de eerste prik met Pfizer gehad. Tot nu toe gelukkig nergens last van (behalve een ietwat stijve bovenarm). Mocht ik nog bepaalde bijwerkingen krijgen de komende dagen dan zal ik dat nog even laten weten hier op het forum.
Klick

Bericht door Klick »

ik heb vorige week dinsdag pfizer gehad.
ik had een beetje pijnlijke arm (1 dag) en merkte verder maar bar weinig. klein beetje minder energie (2 dagen).
ik gebruik tecfidera.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Eindelijk de Oproep gehad voor de Vaccinatie, gelijk 2 afspraken gemaakt.
Groeten Klooriaantje.

8-) 8-) 8-)
AJAX :groots: :puh:
:goed: :goed: :goed: :zon:
Afbeelding
Catoooo

Bericht door Catoooo »

Dat zou fijn zijn @Nina !

Maar nog niemand heeft hier bijzonderheden benoemd dus ik ben er al minder huiverig voor :kus:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik heb bewust nog niet gereageerd om mensen niet af te schrikken...ik kreeg aardig wat bijwerkingen na mijn Pfizer met Hemelvaartsdag.

Klachten; degene die je veel hoort als pijn op/bij de prikplek, stijve arm, hoofdpijn, nekpijn.

Maar waarvoor ik de HAP belde; sleutelbeen, naar borst, beklemmend strak gevoel. Soms steken in mijn linker borst. Daarnaast vre-se-lijke zere benen/knieën. Maag en darmen ook. En gruwelijk moe.

Ze vertelde dat er duizenden klachten zijn genoteerd, uiteenlopend van bovenstaande tot zwellingen, stuiptrekkingen (ohja had ik ook), galbulten en weet ik allemaal wat nog meer. Je kunt gaan zoeken, het staat ergens online...

Overigens deed het prikken zelf (waar ik bang voor was) geen pijn. Ik dacht dat het zou voelen als een verdoving maar dat was dus niet zo; het was meer dat iemand keihard op mijn spier zat de drukken.

ik hoop dat ik je niet afgeschrikt heb nu ;-)
succes!
groetjes,
Angelique

~every scar i have makes me who i am~
Nina

Bericht door Nina »

Wat ik gisteren niet heb vermeld en wat AngelNoa beschrijft heb ik gisteren kortstondig gehad, alleen dan mogelijk in andere/lichtere mate. Namelijk bij diep inademen een (lichte) steek in de linkerborst. Dit was ca 1,5 a 2 uur na de vaccinatie en duurde misschien max 1,5 uur. Het is lastig om te zeggen of dit door de vaccinatie komt. Verder was ik gistermiddag ook ontzettend moe. Maar ik ben eigenlijk altijd moe dus ik weet niet of dat nu veel zegt. Het was wel wat erger dan normaal. Ik vond het ook wel wat spannend de vaccinatie dus dat kan ook een rol spelen.
Vandaag heb ik lichte hoofdpijn. En nog steeds een stijve bovenarm in de arm waar geprikt is. En wat pijn als ik op de prikplek druk, verder niet. Over het algemeen voel ik me niet heel veel anders dan normaal.

Overigens: er loopt nu ook een groot onderzoek naar antistoffen bij mensen met auto-immuunziekten na vaccinatie. Maar voor zo ver ik weet moet je hier wel voor worden uitgenodigd om mee te kunnen doen (ik doe zelf mee vanuit Amsterdam UMC). Zie o.a. bij veelgestelde vragen:

https://www.amc.nl/web/research/trials- ... iekten.htm
raimonnea

Bericht door raimonnea »

.
Laatst gewijzigd door raimonnea op 10 jul 2021, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp