Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

@D-Cheryl
Je reactie over meedoen voor t onderzoek van de RIVM was voor een ander bedoeld.

Maar ik heb me net wel (ook) aangemeld 🙂

Kleine moeite om mee te doen, en wel belangrijk denk ik :thumbup:

Dus thanks voor de tip!!
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Graag gedaan. ;)
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb hem!! :yes: Nee, niet de officiële brief per post..... Nadat ik mijn huisarts vandaag belde (dat mocht immers als ik de 20e nog geen brief had ontvangen), kreeg ik doodleuk te horen dat ik die ook helemaal niet ga krijgen, omdat ik nooit ben aangemeld! Ik zat volgens haar op de grens van wel/geen risico, en stond dus op "beoordelen". Mijn huisarts stuurde niet blindelings de groep voor het griepvaccin door, maar heeft echt een selectie gemaakt.

Haar eigen woorden: "Dat had mijn collega u vorige week ook al kunnen vertellen, slordig!!". Hoe dan ook: ze heeft per direct een pakketje klaargelegd bij de balie, wat ik meteen op ben gaan halen voor de regen komt. Ik heb dus nu dè langverwachte uitnodiging, en kan mijn 1e afspraak over 2 weken laten staan. :goed:
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Wat fijn!
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Super! @leeuwtje-nl :goed:
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Super!!
Nina

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Nina »

Misschien hebben de meeste mensen hier op het forum hier wat minder aan want ik gebruik geen remmers, maar ik heb vanmorgen de eerste prik met Pfizer gehad. Tot nu toe gelukkig nergens last van (behalve een ietwat stijve bovenarm). Mocht ik nog bepaalde bijwerkingen krijgen de komende dagen dan zal ik dat nog even laten weten hier op het forum.
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik heb vorige week dinsdag pfizer gehad.
ik had een beetje pijnlijke arm (1 dag) en merkte verder maar bar weinig. klein beetje minder energie (2 dagen).
ik gebruik tecfidera.
klooriaantje

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door klooriaantje »

Eindelijk de Oproep gehad voor de Vaccinatie, gelijk 2 afspraken gemaakt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp