Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
1207

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door 1207 »

Billy schreef: 12 jun 2021, 12:23 https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... -voorkomen
Het nieuws heeft het ook eindelijk opgepakt
mja
ik ben niet de enige mens in Europa die dagelijks een handvol pillen neemt en er op weekbasis nog druppeltjes en poedertjes moet bijnemen.


vergeef me dat ik er geen zier van geloof
ik geloof wel dat je medicijnen best niet onnodig neemt, paracatemol nemen om pijn te voorkomen die je misschien niet eens zult krijgen?
Countrykippie

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Countrykippie »

15 april werd ik positief bevonden op corona. :ziek:
Enorm schrikken natuurlijk.
De eerste paar dagen had ik hoge koorts wat ook de MS verergerde.
Ja ik had corona met alles erop en eraan, en natuurlijk viel de oproep de dag erna op de mat.

Meteen een afspraak gemaakt voor precies een maand later, ik kon niet wachten, want corona was niet zo lief voor mij.

Ik kreef Pfizer en omdat ik positief was geweest heb ik nergens last van gehad.
Ik had voor de zekerheid op de prikplek een ice pack gelegd.
Volgende week krijg ik de tweede.

Als je corona hebt gehad heb je maarv1 vaccinatie nodig.
Omdat MS onder risicogroep valt krijg je voor de zekerheid een 2e om je immuunsusteem een boost te geven.
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

morgen voor mijn 2e prik...eng want van de eerste had ik al zoveel bijwerkingen...:-(

maar ook; gister is de brandweer bezig geweest het pand te bespuiten zo warm was het daar...omg...met mijn warmte-intolerantie...ik durf echt haast niet! Hopen op heel snel verkoeling vandaag (yeah right) en gelukkig morgen om 10.00...maar als ik het niet trek maak ik een nieuwe afspraak...bah.
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

poeh heftig... kan me voorstellen dat je er tegenop ziet
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Ik heb gister nr2 gehad. De stijve arm kwam al snel opzetten en helaas deze x wel ziek. Merkte gisteravond dat ik verhoging kreeg, ms begon al direct te reageren. Heb hoofdpijn, misselijk en alles doet zeer. Maar dat kan ook van een nacht vol spasmen zijn... Hoe vaak kun je kuitkramp hebben in een nacht, één x zelfs 2 tegelijk 🙄. Maar ja als het maar een dag is 🙏

@Countrykippie hoe gaat het nu met je?
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

Billy schreef: 17 jun 2021, 08:40 Ik heb gister nr2 gehad. De stijve arm kwam al snel opzetten en helaas deze x wel ziek. Merkte gisteravond dat ik verhoging kreeg, ms begon al direct te reageren. Heb hoofdpijn, misselijk en alles doet zeer. Maar dat kan ook van een nacht vol spasmen zijn... Hoe vaak kun je kuitkramp hebben in een nacht, één x zelfs 2 tegelijk 🙄. Maar ja als het maar een dag is 🙏
heb van meerdere gehoord bij wie de 2e zwaarder viel...daarom ben ik nog meer huiverig voor morgen dan voor die eerste. Heb al via Uitgekookt maaktijden besteld, dus dat komt wel goed...als ik trek heb tenminste ;-)

spasmen schijnen óók door de vaccinatie opgewekt te kunnen worden trouwens

hopelijk voel je je gauw beter
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Dank je wel. Hopelijk geldt het niet voor jou!
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

Billy schreef: 17 jun 2021, 08:40 Ik heb gister nr2 gehad. De stijve arm kwam al snel opzetten en helaas deze x wel ziek. Merkte gisteravond dat ik verhoging kreeg, ms begon al direct te reageren. Heb hoofdpijn, misselijk en alles doet zeer. Maar dat kan ook van een nacht vol spasmen zijn... Hoe vaak kun je kuitkramp hebben in een nacht, één x zelfs 2 tegelijk 🙄. Maar ja als het maar een dag is 🙏

@Countrykippie hoe gaat het nu met je?
klinkt niet fijn! maar je weet wel dat je lijf druk is met antistoffen aanmaken tegen covid.. het wordt er niet makkelijker door wel dragelijker.
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

AngelNoa schreef: 17 jun 2021, 06:50 morgen voor mijn 2e prik...eng want van de eerste had ik al zoveel bijwerkingen...:-(

maar ook; gister is de brandweer bezig geweest het pand te bespuiten zo warm was het daar...omg...met mijn warmte-intolerantie...ik durf echt haast niet! Hopen op heel snel verkoeling vandaag (yeah right) en gelukkig morgen om 10.00...maar als ik het niet trek maak ik een nieuwe afspraak...bah.
Volgens de weerapp zijn de hoge temperaturen volgende week voorbij.
Misschien kun je bellen en de situatie uitleggen, en vragen of je dinsdag of woensdag terecht kunt...?

Ik krijg zondag de tweede, nu ik jullie berichten lees ga ik de agenda voor maandag en dinsdag maar even vrijmaken, en dit weekend even vooruit koken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp