Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Klick schreef: 17 jun 2021, 10:32 klinkt niet fijn! maar je weet wel dat je lijf druk is met antistoffen aanmaken tegen covid.. het wordt er niet makkelijker door wel dragelijker.
Ja en het idee dat ik mij snel beterder zal voelen, scheelt ook
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

klopt klopt...
@D-Cheryl ik ga hetzelfde doen.. baat het niet schaadt het niet
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Nee, precies! Heb de hulp al afgezegd, verder een online bijeenkomst, maar die zou ik ook op de dag zelf af kunnen zeggen.
Countrykippie

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Countrykippie »

@Billy

Het gaat nu goed met me.
Moest 20 dagen in quarantaine, en die had ik ook echt nodig.

Ik ben meteen weer op pad gegaan, alle verbeteringen die ik met fysio had bereikt waren in deze dagen teniet gedaan.

Nu weer vol goede moed naar de fysio en iedere week gaat het beter.

Als ik eerlijk moet zijn had ik het slechter verwacht, na de beelden die veelvuldig in de media zijn geweest.

Maar het gaat nu ontzettend goed.
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Ik ben blij dat te horen! Ik zie bij mijn fysio ook regelmatig patiënten die corona hebben gehad, ze hebben het zwaar.

Ik kan melden dat ik na 1 dag ziek zijn al ben opgeknapt.
1207

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door 1207 »

2e spuit moderna deze week en geen last
stijve arm en goed geslapen de 1e nacht (bijna 14u)
Marina

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Marina »

Goed te lezen dat je al na 1 dag weer bent op geknapt Billy!

En heb je je afspraak nog verzet AngelNoa?

Fijn dat je geen last hebt gehad 1207!

Mag zelf half juli voor de 2e. Denk dat het wel los zal lopen aangezien ik na de 1e nauwelijks ergens last van had.
1207

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door 1207 »

Marina schreef: 18 jun 2021, 09:24 Mag zelf half juli voor de 2e. Denk dat het wel los zal lopen aangezien ik na de 1e nauwelijks ergens last van had.
ik hoor vd meesten dat ze geen last hebben
iets zegt me, volstrekt onwetenschappelijke speculatie, dat mensen die veel last vh vaccin hebben misschien wel kandidaten zijn om echt ziek te worden als ze het virus vangen, tem intensieve
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

@1207 zo had ik het nog niet bekeken, het is wel een idee inderdaad, onwetenschappelijk ok maar er zit een kern van boeren-logica in. het afweersysteem maakt antistoffen tegen het bepaalde eiwit van de uitstulpinkjes van het virus dus gaat echt aan de gang. dus waarom reageert de een zo heftig en de ander niet? het is in principe wat er met het echte virus ook gebeurt...
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Toeter »

Het is echter ook bekend dat mensen die al corona gehad hebben, juist meer bijwerkingen krijgen van de vaccinatie.

Dus hoe dat dan werkt is ook bijzonder.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp