Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Dank je wel @D-Cheryl
Dango

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Dango »

2e prik (weer in het been) zit er in , nu even afwachten op de bijwerking (of niet).

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Nessa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Nessa »

Ik heb maandag de tweede prik Pfizer gehad. Dit keer geen pijn op de prikplek maar verder....

Ik heb hoofdpijn, spierpijn, mijn benen zijn stijf en ik ben zó misselijk. En dat terwijl ik al sinds maandag netjes om de 6 uur 2 paracetamol neem. Bah.
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Wat balen voor je! Beterschap
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Hier afgelopen vrijdag de 2e prik Pfizer gehad. Deze keer juist wel last van de prikplek, niet van de arm zelf. Maar sinds maandag doet mijn arm raar, ik herken het als MS-klacht. Is het een schub? Is het een trigger door het vaccin? Is het wat anders? Ik zal het niet weten.....
Steenbokje76

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Steenbokje76 »

@ Leeuwtje,

Interessant... mijn klachten arm/ hand zijn ook ontstaan na de vaccinatie.
had aantal weken daarna geen goede coördinatie meer in mijn vingers..
heb eerder wel al af en toe pijn gehad in hand & wat spasmen/krampen (met bedienen van apparaten, koken etc. met die hand)

Heb jij ook al eerder klachten gehad in die arm of helemaal niet?
Ben erg benieuwd! Hoop voor jou uiteraard dat het snel beter wordt.
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Steenbokje, ja, ik heb jaren geleden een schub gehad met uitval van coördinatie in dezelfde arm. Dat is gewoon helemaal hersteld. maar ik kreeg daar dus wel weer last van. Ik sprak gisteren de revalidatiearts, dus heb het meteen even aangekaart. Zij zag ook wel een link met de vaccinatie, en inderdaad lijkt het vandaag alweer een stuk beter te gaan. Ik houd het dus maar op een trigger van restschade door de vaccinatie!
Steenbokje76

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Steenbokje76 »

@ leeuwtje, bedankt voor je bericht terug.
fijn in elk geval dat het vandaag weer iets beter gaat.:)
een trigger op de vaccinatie zou idd best kunnen, neem dat iig mee om ook aan mijn neuroloog te gaan vragen. Fijne dag!
benka

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door benka »

2x astra gehad. ppms suiker verhoogd. verder gen onoverkomelijke problemen
Dango

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Dango »

Dango schreef:2e prik (weer in het been) zit er in , nu even afwachten op de bijwerking (of niet).

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik moet zeggen dat de eerste paar dagen wel mee vielen , (weer) geen koorts of andere narigheid

Maar ik ben nu 2 weken verder en behoorlijk moe en neerslachtig , gewoon geen energie , gisteren en de dag ervoor op een laag tempo de verlichting en stroom voorziening van onze nieuwe overkapping in de tuin aangelegd en gelukkig heb ik vakantie want energie management is nu meer nodig dan ooit.

Ik hoop dat de energie weer een beetje terug komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp