Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Toeter »

Mijn afspraak staat!

Ik vond het wel raar dat in de brief niet stond welke ik zou krijgen. Het stond wel in de bevestigingsmail: Pfizer of moderna, ligt eraan wat er die dag voorradig is. Bijzonder, maar goed.

Mijn vader (60+) ging laatst voor Astra naar de priklocatie en kreeg toch Pfizer. Weird... maar ze zullen zelf wel weten of dat nou handig georganiseerd is of niet.
Marina

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Marina »

Ik las op de website van de GGD Amsterdam dat ze mensen (die de griepprikuitnodiging jaarlijks krijgen) eerder willen prikken en dat je "niet hoeft te wachten tot de uitnodiging voor het vaccin op de deurmat ligt" en je online alvast een afspraak kunt in plannen.

Mooi, maar toen ik dus inderdaad een afspraak wilde in plannen kreeg ik na 3 vragen de mededeling "u kunt geen afspraak online maken". De bedoelingen zijn goed, maar aan de uitvoering schort nog het een of ander lijkt het.
Tevy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Tevy »

Mijn afspraak staat ook ingepland. En tegelijkertijd ook de 2e afspraak eind juni.

Ik heb mijn MSpleeg er maar even over ingelicht.
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

@Marina die melding kreeg ik dus ook nadat ik de eerste keer was ingelogd. Als je een incognito blad opent lukt het wel.

Hier zit het gewoon hartstikke vol, dus 5 dagen later en ik heb nog steeds geen afspraak :haha:
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Hehe ik heb eindelijk mijn afspraak, en morgen al!
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Lekker vlot toch nog Billy! Hoe heb je nu het vervoer geregeld?

Ik wacht met spanning op de brief en inlogcode...
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Gelukkig kan morgen iemand met mij mee rijden, scheelt heel wat reistijd.

16 juni de 2e. Kijken of het dan weer lukt en anders de taxi.
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Fijn geregeld voor morgen in ieder geval dus!
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Ja dank je, ben er blij mee!
Marina

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Marina »

@Billy Ik zie nu via de incognito-browser dat het gaat om de groep van mensen geboren in '55, '61 en '62 voor wie geldt dat ze alvast een afspraak kunnen inplannen. Daar val ik niet onder ;). Bedankt voor de tip! Ik wacht dus nog even af of er een uitnodiging binnen komt.

Fijn dat je vervoer met iemand hebt kunnen regelen en een afspraak hebt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp