Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik ben gister gevaccineerd met pfizer, gebruik tecfidera en heb jammergenoeg nergens last van (beetje pijnlijke arm)

jammergenoeg: mijn stelling is als je beetje grieperig wordt van het vaccin, weet je tenminste of je lichaam iets doet met het vaccin (antistoffen maken)

nu weet ik net als met de tec niks, doet het iets of niets? ben ik straks als een ander beschermd of niet?
kan ik dat ergens laten testen?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Toeter »

@Klick Misschien kun je de MS-vpk vragen of er nog ergens een onderzoek loopt naar ms-medicatie en het aanmaken van antistoffen. Wellicht kun je meedoen.
maryn

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door maryn »

Dank je wel voor het verplaatsen Leeuwtje. Ik zal dit topic doorlezen.
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Je zou je misschien aan kunnen melden voor het lange termijn onderzoek over de effecten van de vaccins door het RIVM.
https://www.rivm.nl/nieuws/rivm-start-o ... 19-vaccins
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik ga het overleggen met mn msvp.

het onderzoek van het rivm krijg je volgensmij niet je eigen resultaten van, wel een goed onderzoek trouwens, ik ga er zowiezo even over nadenken. vingerprik en vragenlijstje is goed te doen.
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

170.000 uitnodigingen voor de kwetsbare groep nog niet verstuurd.

https://www.ad.nl/binnenland/rivm-moet- ... M9lmqLuYks
klooriaantje

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door klooriaantje »

:huilen: :huilen: :huilen: Wat is het toch allemaal goed Geregeld, nu maar hopen dat de brief snel komt.
leeuwtje-nl schreef: 20 mei 2021, 06:02 170.000 uitnodigingen voor de kwetsbare groep nog niet verstuurd.

https://www.ad.nl/binnenland/rivm-moet- ... M9lmqLuYks
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

Zo triest @leeuwtje-nl

En dan buiten dat je dadelijk ook nog maar ergens in de buurt terecht kunt.

Ik las net dat ondertussen Brabant bijna onmogelijk is. Maar geen idee of dat ook klopt?
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb uit voorzorg vanmorgen vast 2 nieuwe afspraken ingepland. In Utrecht Jaarbeurs kan het volgende week, maar alleen in de avond. Bij mij in de stad kan ik over 2 weken terecht voor de eerste. Die plek dus meteen gereserveerd, hebben ze nog 2 weken om mijn brief boven tafel te krijgen!!!
Nessa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Nessa »

Billy schreef: 20 mei 2021, 09:07 Ik las net dat ondertussen Brabant bijna onmogelijk is. Maar geen idee of dat ook klopt?
De GGD vertelde mij gisteren dat de wachttijd kan verschillen per woonplaats, dat is afhankelijk van de hoeveelheid priklocaties.

Ik kon iig gewoon binnen 1 week terecht, en krijg vanmiddag mijn eerste prik.

En dan over een week of 8 de tweede ivm mijn volgende infuus Ocrevus.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp