Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
1207

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door 1207 »

Cato

is dat geen vraag voor je neuroloog? die kent u tenslotte
Fabel

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Fabel »

Vanochtend werd ik wakker met een behoorlijk pijnlijke arm/prik plek. Ook nogal moe en zeurderige hoofdpijn.

De pijn in mn arm is in de loop van de dag weggetrokken. Hoofdpijn en vermoeidheid niet helaas.
Maar al met al nog steeds weinig te klagen.

@Catoooo Zou Ik je Ms verpleegkundige even over mailen.

Maar van wat ik er over heb gelezen op bv de site van het VUMc maakt het niets uit qua timing van overige medicatie en heeft je laten vaccineren wel prioriteit om gewoon zsm te laten doen.

Alleen bij gebruik van alemtuzumab (Lemtrada), cladribine (Mavenclad) of ocrelizumab (Ocrevus) is het een idee je neuroloog te contacteren om te kijken of er door iets te schuiven het voordeliger uitkomt.

Meer info kun je hier vinden https://www.vumc.nl/nieuws/nieuwsdetai ... -en-ms.htm

@leeuwtje-nl Dat is balen zeg! Ook nog geen brief in de postNL app te zien? Het staat namelijk heel groot op de envelop geprint dat het je vaccin uitnodiging is, dus die zie je wel aankomen :haha:
Hoop voor je dat hij snel komt!!
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Raar als je huisarts niet bijhoudt aan wie ze je contactgegevens doorgegeven hebben. Bij mij stond er gewoon een aantekening in het dossier dus kon de assistente mijn vraag hierover gewoon direct beantwoorden. "Je bent opgenomen in het bestand dat aan de GGD is gestuurd."
klooriaantje

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door klooriaantje »

leeuwtje-nl schreef: 15 mei 2021, 15:43 Ik heb donderdag al gebeld, volgens hen kan de brief nog t/m 20 mei komen, dus na de 20e mag ik pas weer bellen als ik hem dan nog niet heb. Ze vroeg wel of ik normaal gesproken een uitnodiging krijg voor de griepprik. Ja? Dan zou deze uitnodiging ook vanzelf wel komen. Ik neem dus aan dat ze geen strenge selectie hebben toegepast.
Thanks dan zal ik ook nog even geduld moeten hebben.
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

@Klick je hopelijk zakt het de komende dagen steeds verder weg en gaat mijn lijf weer ene beetje gewoon doen...

@Billy ik neem aan dat je mij bedoeld ;-) Ik heb het gister wel zwaar gehad. De start vandaag lijkt iets beter, maar ik wacht nog even met juichen...

@leeuwtje-nl flink balen dus...nog even geduld enzo...:-/
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Fabel schreef: 15 mei 2021, 19:51 @leeuwtje-nl Dat is balen zeg! Ook nog geen brief in de postNL app te zien? Het staat namelijk heel groot op de envelop geprint dat het je vaccin uitnodiging is, dus die zie je wel aankomen :haha:
Hoop voor je dat hij snel komt!!
Kijk, hier heb ik wat aan!! :D Ik had gisteren dus wel 1 poststuk in de app, maar dat was een envelop van de gemeente. Aangezien het de enige post was, had ik valse hoop dat het toch de uitnodiging zou zijn. De post was belachelijk laat gisteren, dus ik zat de hele dag op hete kolen. Eindelijk de postbode..... Toen was het inderdaad een uitnodiging voor een enquête over de WMO! Ik kon die brief wel verscheuren van frustratie!!! :haha: Goed te weten dat het in de app dus al duidelijk zichtbaar moet zijn.
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

och @leeuwtje-nl had ik dat geweten.. ik zoek er ff 1 op voor je
Bijlagen
371D7554-8BD8-4EAF-8B0A-02AB88051AA0.jpeg
371D7554-8BD8-4EAF-8B0A-02AB88051AA0.jpeg (208.15 KiB) 190 keer bekeken
Billy

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Billy »

@AngelNoa zie het nu 🙈. Jij let beter op haha... Hopelijk kan je snel juichen
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

@Klick :haha: :haha: :haha: Dat kan inderdaad niet missen!! :haha: :haha: :haha:
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

Billy schreef: 16 mei 2021, 10:21 @AngelNoa zie het nu 🙈. Jij let beter op haha... Hopelijk kan je snel juichen
Dank je, het lijkt inderdaad wel beter te gaan vandaag...dus een hele kleine juich dan ;-)
Nog wat gewrichtspijn (dat heb ik toch al snel) en vooral nog dat beklemmende/drukkende gevoel bij mijn borst

(is jouw afbeelding nou zo groot of komt die bij mij zo groot over? Ik scroll me suf :haha: )
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp