Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Haai, nou mijn infuusje is bijna klaar met de tysabri 🙂 kan ik 3r weer 5 weekjes tegen aan hihi

Maar ik noemde hier nog ff dat ik me wel een beetje onzeker voel qua t vaccin waar ik morgen voor ingepland sta..

Dus ze heeft heel lief met de naar mijn idee beste ms neuroloog hier gebeld wat hij saar van zegt..

Hij raadde haar aan om ff naar de apotheek te bellen in t ziekenhuis hier.

Die gingen t voor haar uitzoeken.

Toen ze terug werd gebeld bleken zij dat dus gedaan te hebben en nog overleg gehad te hebben met die neuro.

En ik kan 'm met een gerust hard nemen

Wel een NOTE zegt ze net.. dit besluit is wel op mij persoonlijk omdat ik enorm stabiel ben..

Dus t kan voor een andere patiënt wel anders zijn dus!!!
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Zo, de eerste binnen :)

Ik heb moderna gekregen, en moest nadien een half uur wachten.

Ik denk omdat ik allergisch ben voor 2 antibiotica s. En met moderna heb je geloof ik ook de minste bijwerkingen.

Nu maar ff relaxed doen.
Haas

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Haas »

Nina schreef: 22 mei 2021, 19:11 Misschien hebben de meeste mensen hier op het forum hier wat minder aan want ik gebruik geen remmers, maar ik heb vanmorgen de eerste prik met Pfizer gehad. Tot nu toe gelukkig nergens last van (behalve een ietwat stijve bovenarm). Mocht ik nog bepaalde bijwerkingen krijgen de komende dagen dan zal ik dat nog even laten weten hier op het forum.
Voor mij geldt hetzelfde, met dien verstande dat ik gisteren geprikt ben. Gunstig tot op heden dus, op naar de 2e, over 5 weken.
Nessa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Nessa »

Ik heb vorige week donderdag mijn eerste prik Pfizer gehad. Helaas heb ik behoorlijk wat bijwerkingen ervaren van spierpijn, hoofdpijn en moeheid.

Overigens was ik daar al voor gewaarschuwd: ik heb vorig jaar maart zeer waarschijnlijk al corona gehad. En dus was deze eerste prik de tweede kennismaking met het virus voor mijn immuunsysteem.

Met mijn medicatie heeft dat overigens niks te maken, Ocrevus is slechts van invloed op het aantal antistoffen dat ik zal aanmaken.
1207

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door 1207 »

moderna en geen last.

eerste 2 dagen wel wat moe en stijve schouder
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

Vanochtend om 9.30 dus moderna..
In t been.

Nu wel een stijve spier, maar verder nog geen klachten 🙃
(Ben heel blij dat ik m in mijn been heb gezet nav iemand hier !! :ja: :thumbup:
10Marian100

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door 10Marian100 »

Hallo,
Ik heb gisteren mijn tweede vaccinatie gekregen met pfizer en heb geen klachten gehad .
Ik heb Secundair Progessieve MS en ben 75 jaar.
Mijn neuroloog had mij toch aanbevolen om me te laten vaccineren.
Bij deze.
Groetjes Marianne
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Vergeten jullie allemaal niet om jezelf te trakteren op een taartje?
Je hebt het verdiend. :knuffel:
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

:haha: ik heb vandaag mn beloning gehaald, een luxe, echte bakker kersen-ding-iets
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

:groots: @D-Cheryl En @Klick haha :thumbup:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp