Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik heb het in die wachtruimte nog geen 5 minuten uitgehouden, al die prikkels.. muziek aan en veel mensen, ik moest vluchten en kreeg gelukkig die kans. er was niemand die echt bij hield hoe lang iedereen bleef zitten.

complete overprikkeling..

ik heb buiten wel netjes het kwartiertje gewacht, dus een arts was altijd in de buurt.

ik kreeg zojuist mn 3e oproep, ik snap het wel, maar het komt op mij over als een verspilling van papier.
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Vandaag de 1e prik van Pfizer ontvangen. En denk maar niet dat er gevraagd werd naar mijn uitnodigingsbrief.... :haha: Ik moest wel even langs de triage-arts, omdat ik eerder allergisch heb gereageerd op medicatie. Maar volgens haar geen bijzonderheden, 15 minuten wachten en weer weg. Ik was wel héél blij dat ze bij ons geen muziek aan hadden!!
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Nee, bij ons hadden ze gelukkig ook geen muziek aan. Raar om dat te doen. :huh:
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl dat is een taartje waard :ja: :haha:

wat fijn! die achtergrondmuziek heb ik zo’n hekel aan, alleen mensen die er last van hebben horen het.
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

En ja, inderdaad: taart! Trakteer jezelf! :ja: :klap: :bravo:
Catoooo

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Catoooo »

@Jantien beterschap!!
Hoop ook dat he snel weer een beetje de oude word :vriendjes:
leeuwtje-nl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik weet niet waarom, maar ik heb ineens zin in taart..... :haha: :haha: :haha:
D-Cheryl

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door D-Cheryl »

Party.!!
Jantien

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Jantien »

Nessa schreef: 04 jun 2021, 11:02 Dit is toch 1 van de vragen die de GGD je voorlegt? Ik heb een keer allergisch gereageerd op Nanogam en kreeg om die reden op de vaccinatielocatie een gesprek met een verpleegkundige. Ook moest ik 30 minuten wachten en is de EHBO tussentijds komen controleren.
Ik ben niet allergisch maar overgevoelig voor de bijwerkingen van medicijnen. Naar mijn idee is dat niet hetzelfde ... maar ik ben niet medisch onderlegd. 🙄
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

ik wist eigenlijk ook niet goed hoe ik het verschil moest zien tussen allergisch of bijwerking. Mijn HA zei; zet gewoon eerlijk er op waar je een reactie op hebt gehad dan kunnen zij het verder bekijken.

ik moest dus ook voor het prikken even met een arts praten en die dacht ook dat wat ik noemde niet perse kwaad kon, maar adviseerde me toch een half uur te wachten na de prik.

dat ga ik bij de 2e dus ook doen; gewoon weer invullen en desnoods langer wachten. Better safe than sorry. Van de prik kreeg ik ook aardig wat last de volgende dagen, dus gevoellig ben ik zeker :ogen: ;-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp