Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Maatje gezocht Amsterdam (Oost)

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Dirtsa

Maatje gezocht Amsterdam (Oost)

Bericht door Dirtsa »

Wat leuk, Leeuwtje, dit nieuwe onderdeel!

Ik (vrouw, 57) woon in Amsterdam (Oost) en zou zo graag af en toe wandelen of een kopje koffie drinken met een lotgenootje. Lekker simpel! Ik ben zelf redelijk mobiel (als het niet te warm is) en kan best een uurtje rustig wandelen.

Tijdens de Corona periode ben ik wat meer alleen geweest dan mij lief is. Mijn vrienden pakken enthousiast hun leven weer op, en hebben o zo weinig tijd in de praktijk. Ik geniet van wandelingetjes, lekker de wind in de haren en buiten-zijn. Maar het is gezelliger samen!
Lijkt dit je ook fijn? Reageer!
leeuwtje-nl

Re: Maatje gezocht Amsterdam (Oost)

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Dirtsa, ik zie dat er weinig respons komt, dus ik heb je topic even afgesplitst en de titel verduidelijkt. Misschien komt het zo wat meer onder de aandacht. De titel kun je zelf desgewenst nog aanpassen, ik hoop dat je reacties krijgt!
Andra

Re: Maatje gezocht Amsterdam (Oost)

Bericht door Andra »

Dag Dirtsa,
Een wandelingetje of een kopje koffie, daar ben ik voor in. Ik ga proberen je een persoonlijk bericht te sturen.
Groet, Andra
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp