Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Motortoertocht: partners gezocht

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Henkie

Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Henkie »

Ik ben helemaal nieuw op dit forum, mijn vrouw heeft al meer dan 20 jaar MS en hoop hier mede lotgenoten te vinden/ontmoeten. Een goede kennis van mij en daar de echtgenote van heeft ook al meerdere jaren MS. Nu was zij vorige week echt heel slecht zodat hij niet mee kon met ons jaarlijkse motorweekend. Nu is het in de eerste plaats heel erg treurig dat zijn vrouw heel slecht is, maar de echtgenoot/mantelzorger heeft zeker ook toch wel wat ontspanning nodig en dat was dit motorweekend niet mogelijk.

Zijn er in deze groep misschien ook partners van die ook motorrijden ??
Misschien is het een leuk idee om met die partners eens een motortourtocht te organiseren ? In ben vernieuwd of er personen zijn die dit leuk vinden.

Groet Henk
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 18 sep 2021, 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst en naam gewijzigd - meer passend voor de vraagstelling
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Qanuk00 »

Welkom op het forum! Ik hoop dat je gauw lotgenoten vindt om lekker uit te kunnen waaien :zon:
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 18 sep 2021, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp opnieuw aangepast
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Henkie

Re: Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Henkie »

Het loopt nog niet echt storm, vraag me af of er überhaupt wel partners zijn die motor rijden, of ze kijken niet vaak op dit forum.
Ik zit er nu sinds een week op maar verbaas me gewoon hoeveel informatie hier te vinden is over allerlei zaken :thumbup:
Marina

Re: Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Marina »

Dag Henkie, jammer dat er nog geen reacties zijn op je oproep.
Mijn partner rijdt wel motor en zou daar wel voor in zijn - mits het niet te ver weg is - maar jammergenoeg kan hij momenteel niet motorrijden wegens problemen met zijn handen. Wellicht later, mocht hij zijn handen weer goed genoeg kunnen gebruiken(?)

Misschien is het ook handig om aan te geven in welke omgeving je zou willen rijden?
Andra

Re: Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Andra »

@Henk, welkom op het forum. Inderdaad een rijke bron van informatie en ervaringen. Ben je ook bekend met de ms partnergroep?

https://msweb.nl/community/partnergroep

Wellicht vind je daar meer partners met motor.

Groet, Andra
Henkie

Re: Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Henkie »

Hallo Andra, wat vervelend dat je man zijn handen niet goed kan gebruiken, hopelijk niets ernstigs, je hebt ze wel hard nodig bij het rijden.
Ik woon zelf in Apeldoorn maar wil best een stuk rijden om dan ergens een toertocht te rijden hoor.
Ben nog niet echt bekend met deze forums en hoe alles werkt, maar dat komt vast goed.

Henk
Kirsie

Re: Motortoertocht: partners gezocht

Bericht door Kirsie »

Hallo Henk,
Wat een leuk initiatief!
Mijn man rijdt motor en ik (met MS) ga altijd graag mee achterop.
Geen idee waar in Nederland je veelal rijdt, maar wellicht is er eens een leuke tocht te organiseren?
Hoe helpend kan het zijn om ook eens andere ervaringen te horen/delen!
Ik laat me graag op de hoogte houden.
Groetjes Kirsten
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp