Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Reageren op iemand

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Jeetje70

Reageren op iemand

Bericht door Jeetje70 »

Als je een reactie krijgt van iemand n.a.v. je verhaal, dan kan je erop reageren. Maar als dan nog een andere persoon op je verhaal reageert, dan staat deze onder het verhaal van de persoon die al op je had gereageerd. Het is niet zo overzichtelijk op wie je dan wil reageren. Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt.
leeuwtje-nl

Re: Reageren op iemand

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Jeanette, het aller gemakkelijkst is het natuurlijk om gewoon even de naam van degene te noemen op wie je reageert, net zoals ik nu doe. Je kunt eventueel ook een citaat halen uit de tekst waar je op wilt reageren. Maar ik vraag je dan wel nadrukkelijk om niet de hele tekst te citeren, maar echt alleen het zinnetje waar je op terug wilt komen.

Citaat kun je aanmaken door op de 2 komma's te klikken, en dan alle overbodige tekst tussen de quotes te verwijderen, zodat alleen het essentiële blijft staan. (De woorden "quote" en de haakjes enzo aan zowel het begin als het eind laten staan, tekst er tussenin kun je aanpassen.) Maar nogmaals: gewoon even de naam noemen van iemand, is voor iedereen duidelijk. :-) Goed dat je je vraag hier stelt!
Jeetje70

Re: Reageren op iemand

Bericht door Jeetje70 »

Leeuwtje: Bedankt voor de tip. Ik snap nu hoe het werkt!
Andra

Re: Reageren op iemand

Bericht door Andra »

leeuwtje-nl schreef: 21 jul 2021, 10:21 (…) alleen het zinnetje waar je op terug wilt komen.
Andra

Re: Reageren op iemand

Bericht door Andra »

Jaaaa, gelukt :zon:
Jelly

Re: Reageren op iemand

Bericht door Jelly »

[quote= test
[/quote]

Hier de 2 komma's ingetoetst en de tekst tussen de quote verwijderd.

Citaat maakt ie echter niet aan...🤔
Jelly

Re: Reageren op iemand

Bericht door Jelly »

leeuwtje-nl schreef: 21 jul 2021, 10:21 alleen het zinnetje waar je op terug wilt komen.
Gelukt!!
Klick

Re: Reageren op iemand

Bericht door Klick »

@Jelly :thumbup: :thumbup:
als je nog vragen hebt waarom de ene wel en de ander niet / of iets compleet anders over de werking vt forum dan kun je die hier altijd stellen (zowel typen als de knopjes hebben hetzelfde resultaat)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp