Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

link plaatsen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
MetYumi

Bericht door MetYumi »

[QUOTE=marique;885234]Zo deed ik dat ook met de desktop. Maar nu heb ik een ipad van android en ik heb geen rechtermumeedenken optie. Kopieren en plakken is ook niet echt makkelijk.
En de android ondersteund niets van microsoft
Tja moet gewoon proberen. Mits er hier nog mensen zijn met een asus ipad?????

Dankje voor het meedenken angelnoa:)[/QUOTE]
Asus maakt geen Ipad en er bestaan geen Ipads met android dat is een Tablet wordt er hier tegen me gezegd.:weetniet:
De Ipad wordt door Apple gemaakt

Gôh ik leer hier nog van ook van mijn comp. expert menneke. :D

Ik heb oa een Ipad als ik er tekst wil kopiëren zet ik de pen erop en zie Selecteer Selecter alles en Plak.

Succes. :)
marique

Bericht door marique »

oeh ??? Ik heb een tablet met een toetsenbord van android:o

Ik had een computermanneke maar toen die hoorde dat ik ms had vond hij zijn eigen computer toch iets belangrijker

En der zit hier geen pen bij:???:
Maar ik moet gewoon iets meer proberen. Normaal plakte ik plaatjes via photobucket. Ik weet alleen niet welke link of url ik moet nemen hier niet en daar niet.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

sjips...helaas heb ik geen tablet...dus kan je niet verder helpen :weetniet:
Sara

Bericht door Sara »

Marique,

bij android (het systeem van de Asus tablets) betekent 't vaak iets speciaals als je 't scherm wat langer aanraakt, zoiets als rechts klikken op een windows pc. Je krijgt dan dus een paar mogelijkheden, en kunt voor 'kopieren' of iets dergelijks kiezen. Of 'plakken'

Ik heb 't op een Asus tablet uitgeprobeerd met Google Chrome: In de adresbalk lang aanraken, 'kopieren' kiezen. Vervolgens in het reactievenster (waar je je bericht intypt) weer lang aanraken, en 'plakken' kiezen.

Ik weet niet of 't overal precies zo werkt, Experimenteer er es mee.
Mira

Bericht door Mira »

[IMG]http://i46.tinypic.com/2lx28i.jpg[/IMG]

Via mijn mobiel...android (samsung galaxy s en op mijn tab samsung 10.1 ook android werkt het hetzelfde)
Uploaden via tinypic, url voor messageboard aanklikken en hier plakken.
Mira

Bericht door Mira »

Dit was de boom vorig jaar, heb nog geen energie gekregen om hem neer te zetten, moet nog ;)
marique

Bericht door marique »

ik ga het weer proberen. Welk vakje klikken jullie hier aan. Dat foto dingetje met die bergjes en postzegel of wereldbol met zonnebril?
marique

Bericht door marique »

[IMG]http:// http://m283.photobucket.com/albumview/a ... s.jpg.html[/IMG]ik ga het weer proberen. Welk vakje klikken jullie hier aan. Dat foto dingetje met die bergjes en postzegel of wereldbol met zonnebril?
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=marique;885363]ik ga het weer proberen. Welk vakje klikken jullie hier aan. Dat foto dingetje met die bergjes en postzegel of wereldbol met zonnebril?[/QUOTE]

de bergjes :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp