Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Test

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Blom,

Nou, waarschijnlijk is het geen onkunde, want ik heb vanmorgen na het lezen van je bericht het gelijk uitgetest, en de moderators blijken plots niet bereikbaar te zijn via het contactformulier... :sorry: :o

Hoe en waarom weet ik niet, zal Sara vast wel verhelpen, maar ik vermoed (als niet techneut) dat het is gebeurd met het aanpassen van het nieuwe forum.
Maar Sara is i.i.g. naarstig op zoek naar het probleem. :)

Maar hopelijk is jouw probleempje nu opgelost, want we willen natuurlijk wel die mooie foto's van je tuin zien... :ja:
Sara

Bericht door Sara »

Inderdaad geen onkunde, Blom!

De contactpagina moet een mailtje sturen naar de moderatoren, maar daar was iets mis gegaan. Dat ligt niet aan jou.
Blom

Bericht door Blom »

Hoi Suzan,
Bedankt ook voor je reactie's, hoop dat ook dat probleem ook snel opgelost gaat worden.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Suzan;884893]...en de moderators blijken plots niet bereikbaar te zijn via het contactformulier... [/QUOTE]

Wat zullen jullie het lekker rustig hebben gehad! :D
Blom

Bericht door Blom »

:D :D
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=leeuwtje-nl;885009]Wat zullen jullie het lekker rustig hebben gehad! :D[/QUOTE]

Yep. Daar kom je dan ook per toeval achter. :huh:

Het is dus ook maar goed dat Blom het hier liet vallen, anders had het nog langer kunnen duren. Oeps. :giegel: :o :tralala:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp